اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جوانان هلال‌ احمر همدان خبر داد

مراجعه 330 هزار مسافر به پست‌های هلال احمر همدان

معاون جوانان هلال احمر همدان گفت: بیش از 330 هزار مسافر از خدمات ارائه شده توسط پست‌های ثابت و 702 مسافر از خدمات ارائه شده توسط پست‌های سحاب بهره‌مند شده‌اند.

مراجعه 330 هزار مسافر به پست‌های هلال احمر همدان
مریم پاک‌بین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اهمیت توجه افراد جامعه به مضرات افزایش قند خون و لزوم کنترل فشار خون در افراد سالمند از احداث چهار ایستگاه سلامت در سطح استان در جوار پست‌های اجرای طرح ملی «راهنمایی و سلامت مسافرین نوروزی» خبر داد.

وی از بهره‌مندی یک‌هزار و 129 مسافر از خدمات ارائه شده در ایستگاه‌های سلامت از آغاز اجرای طرح فوق تا پایان روز پنجم سال نو سخن گفت و افزود: 655 نفر نیز از خدمات امدادی ارائه شده توسط جوانان شرکت‌کننده در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی برخوردار شده‌اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان همدان همچنین به توزیع 31 هزار و 170 نقشه اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان‌های استان در مدت فوق اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 56 هزار نسخه از دیگر اقلام توزیعی همچون کتابچه، لوح فشرده، روزنامه و بیش از 17 هزار بروشور با مضامین آموزشی، امدادی، بهداشتی و ایمنی نیز میان مراجعه‌کنندگان به پست‌های جوانان توزیع شده است.

وی از برپایی یک‌هزار و 414 نمایشگاه با موضوعات هفت‌سین، سفال، عکس تصادفات جاده‌ای و آشنایی با آرم و نمادهای صلیب سرخ جهانی و جمعیت هلال‌احمر خبر داد و افزود: 2 هزار و 785 ایستگاه صلواتی و یک‌هزار و 260 خیمه نماز نیز به مسافران نوروزی خدمات لازم را ارائه کرده‌اند.

پاک‌بین با تقدیر از 299 خواهر و 452 برادر مشارکت‌کننده در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی 94 که عضو واحدهای جوانان شعب نه‌گانه جمعیت هلال‌احمر در سراسر استان هستند، خاطرنشان کرد: به همت این جوانان، بیش از 330 هزار مسافر از خدمات ارائه شده از طریق پست‌های ثابت و 702 مسافر از خدمات ارائه شده از طریق پست‌های سحاب(سامانه حرکت‌های امدادی و بشردوستانه) بهره‌مند شده‌اند.

وی در خاتمه مدت اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/89034/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول