اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

برقراری تردد روان در محورهای ارتباطی مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: با تلاش راهداران، در تمامی راه‌های ارتباطی مازندران ترددی روان برقرار است.

برقراری تردد روان در محورهای ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، حیدر نوروزی اظهار کرد: با توجه به ورود گردشگران و مسافران به استان و حجم بالای تردد و ترافیک در راه‌های مواصلاتی این استان، می‌طلبد تا اقدامات به‌هنگامی در زمینه ایمن‌سازی و آرام‌سازی ترافیک صورت گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بیان داشت: راهداران پرتلاش این اداره‌کل با برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده، فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه افزایش ارتقای ایمنی محورها و بازگشایی راه‌های مازندران در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه بخشی از اقدامات ایمن‌سازی محورهای مازندران توسط این اداره‌کل برای ایام نوروز انجام شده است، افزود: پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، نصب تابلوهای نمایش سرعت متغیر بسته به شرایط جاده (VSL)، نصب دوربین‌های نظارت تصویری، نصب تابلوهای فلورسنتی برای آشکارسازی نقاط پرحادثه، تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و نگهداری روشنایی محورها، ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، خط‌کشی و لکه‌گیری، شست‌وشو و ترمیم علائم، جمع‌آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محورها از جمله فعالیت‌هایی است که به طور گسترده توسط راهداران پرتلاش در حال انجام است.

نوروزی ادامه داد: چاپ نقشه راه‌های استان و کتابچه و بروشور همگام با راهداران در نوروز 94 و توزیع آن در ورودی محورهای استان به مسافران نوروزی، نصب بیش از 60 عدد استند و هفت بیلبورد با مضامین شعارهای ایمنی و هشداردهنده در تمامی محورهای مواصلاتی زیرپوشش استان، پاسخ‌گویی به مسافران نوروزی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق دو شماره تلفن 141 (گویا) و 33322320 (شبانه‌روزی) و سامانه پیام کوتاه 10000141 از دیگر اقدامات این اداره‌کل در ایام نوروز 94 هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار امیدواری کرد فعالیت‌های راهداری بتواند در راستای اطلاع‌رسانی، آگاهی و فرهنگ‌سازی جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری را ایفا کند.

وی در پایان گفت: با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر راهداران با توجه به حجم زیاد سفرهای نوروزی، تردد در تمامی محورهای ارتباطی مازندران اعم از محورهای شریانی و اصلی و روستایی، به صورت روان برقرار است.

انتهای پیام/86001/س/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول