اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با واگذاری به پیمانکار جدید

کار احداث بیمارستان 64 تختخوابی عجب‌شیر امسال تمام می‌شود

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس از واگذاری بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان عجب‌شیر به پیمانکار جدید خبر داد و گفت: در سال‌جاری با تعهد پیمانکار عملیات ساختمانی تمام می‌شود.

کار احداث بیمارستان 64 تختخوابی عجب‌شیر امسال تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، مهدی دواتگری ظهر امروز در بازدید از بیمارستان امام خمینی شهرستان عجب‌شیر اظهار داشت: سه دستگاه مورد نیاز تجهیزات بیمارستان امام خمینی عجب‌شیر با اعتبار 20 میلیارد ریال خریداری شد که این تجهیزات شامل دستگاه مانیتور پرتابل فول پارامتر، دستگاه آندوسکوپ، شوک‌الکتریکی است.

دواتگری با اشاره به اینکه با ایجاد امکانات پزشکی و پزشک متخصص در بیمارستان عجب‌شیر ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی این شهرستان 50 درصد افزایش یافته است، افزود: ایجاد تمام امکانات مورد نیاز بهداشتی و درمانی در این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و جمعیت بالای آن برای جلوگیری و کاهش مراجعه بیماران به سایر شهرستان‌ها ضروری و از خواسته‌های مردمی این شهرستان بوده است.

وی از واگذاری بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان عجب‌شیر به پیمانکار جدید خبر داد و افزود: با توجه به عمل نکردن تعهدات این پروژه طبق ماده 48 پیمانکار قبلی خلع ید شده و پیمانکار جدید معرفی شد.

دواتگری افزود: تاکنون از 73 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته متاسفانه 37 میلیارد ریال اعتبار این پروژه توسط ضعف پیمانکار قبلی جذب شده بود.

وی از اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان جدید امام خمینی عجب‌شیر در سال جاری خبر داد و افزود: بیش از 20 میلیارد ریال نیز تجهیزات ساختمانی از سال گذشته خریداری شده که در سال‌جاری با تعهد پیمانکار عملیات ساختمانی تمام خواهد شد.

نماینده مردم عجب‌شیر در مجلس گفت: در سال 94 تحول عظیمی در پیشرفت فیزیکی این بیمارستان ایجاد خواهد شد که جنبه کاری را افزایش داده و بخش سلامت در شهرستان عجب‌شیر متحول می‌شود.

دواتگری اظهار کرد: بیمارستان جنرال عجب‌شیر دارای بخش‌های تخصصی داخلی زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه، کلینیک‌های فوق تخصص، آزمایشگاه‌ها، نوزادان و کودکان، درمانگاه‌های تخصصی با نیاز شهرستان در حال احداث است.

بیمارستان 64 تختخوابی عجب‌شیر با زیربنای 14 هزار و 569 مترمربع در زمینی به مساحت هشت هزار و چهار مترمربع در حال ساخت است.

انتهای پیام/60015/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول