اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان خبر داد

کشف 57 قلم اجناس تاریخ مصرف گذشته در همدان

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان از کشف 57 قلم اجناس تاریخ مصرف گذشته از خواروبارفروشی‌های استان طی ایام نوروز خبر داد.

کشف 57 قلم اجناس تاریخ مصرف گذشته در همدان
قهرمان شاهی امروز در گفت‌و‌گو ‌با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح ویژه نوروزی تعزیرات حکومتی در سطح شهر، اظهار کرد: با آغاز این طرح و تشکیل کیوسک سیار برای نخستین بار در میدان امام(ره) به منظور رسیدگی به شکایات مردم طی ایام نوروز، میزان رضایتمندی از نمایندگان تعزیرات، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت در این مدت بیشتر بوده است.

وی از کشف 57 قلم اجناس تاریخ مصرف گذشته از خواروبارفروشی‌های استان در ایام عید خبر داد و گفت: پرونده این اجناس برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان ابراز کرد: 50 کیلوگرم مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته شامل ماهی، کالباس، سوسیس و همبرگر در این مدت کشف شده است.

وی با اشاره به کاهش 800 تومانی قیمت مرغ در بازار طی امروز، افزود: قیمت مرغ در روزهای گذشته 7 هزار تومان به فروش می‌رفت که امروز با کاهش قیمت مواجه شده و باید نسبت به فروش آن در بازار کنترل ویژه‌ای از سوی بازرسان صورت گیرد.

انتهای پیام/89026/ج10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول