اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز:

سارق قبرستان‌های تبریز دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تبریز گفت: توسط ماموران کلانتری 22 تبریز سارق حرفه‌ای قبرستان‌های تبریز در حین سرقت شناسایی و دستگیر شد.

سارق قبرستان‌های تبریز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرهنگ نوروزی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سرقت‌های انجام یافته از قبرستانی در یکی از محلات تبریز که در آن سارقان اقدام به سرقت آلومینیوم‌های کنار قبرها و فروش و سودجویی می‌کردند شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار کلانتری 22 تبریز قرار گرفت.

وی گفت: بعد از این رخداد، راهکارهای پیشگیری و تاکتیک‌های دستگیری سارق مورد بررسی قرار گرفت و بعد از کنترل‌های مستمر، شخص سارق مجددا در قبرستان مشاهده شد که در حال شکستن آلومینیوم کنار قبرها بود که پس از تعقیب و مراقبت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تبریز افزود: در بازرسی بدنی از سارق مقداری موادمخدر از نوع هروئین و نیز 3 عدد پیچ‌گوشتی و تعداد 11 عدد انواع سوئیچ خودروهای مختلف کشف شد و پس از انتقال سارق به کلانتری در تحقیقات به چندین فقره سرقت آلومینیوم معترف شد و نیز چند نفر دیگر از سارقان و فروشندگان موادمخدر را نیز معرفی کرد که دستگیری آنها نیز بعد از بررسی در دستور کار پلیس کلانتری قرار گرفت.

انتهای پیام/60002/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول