اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

مسجدجامعی و صفارهرندی در کمپین خانواده

وزیران اسبق ارشاد به پویش «خانواده» پیوستند+فیلم

در ادامه هم‌راهی اهالی فرهنگ و هنر در پویش مطالعاتی «خانواده»، احمد مسجدجامعی و محمدحسین صفارهرندی، وزیران پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به این کمپین پیوستند.

وزیران اسبق ارشاد به پویش «خانواده» پیوستند+فیلم

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران و محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به پویش مطالعاتی «خانواده» پیوستند.

مسجدجامعی، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن یادکردن خانواده به‌عنوان نماد فرهنگ یک کشور؛ استواری فرهنگ ایران زمین را به سبب ریشه‌دار بودن خانواده دانست و گفت: هرچه به خانه و خانواده اهمیت داده شود، به لطافت فضای اجتماعی کمک می‌کند.

صفارهرندی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با اشاره به صدرنشینی کتاب بعنوان یک رسانه آگاهی‌بخش گفت: کتاب، گردآورنده دل‌ها در کنار هم است و کجا زیباتر از خانه و خانواده که دل‌ها به هم پیوند می‌خورد؛ یکی از کارها که برای تحکیم خانواده می‌توان انجام داد، خواندن کتابی‌ست به‌نام «خانواده».

پیش از این چهره‌های فرهنگی و هنری چون محمدرضا زائری، غلامعلی حدادعادل، هرمز شجاعی‌مهر، حامد زمانی، داریوش فرضیایی، محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی در پویش مطالعاتی «خانواده» با شعار «من خانواده‌ام را دوست دارم» شرکت کرده بودند.

این کمپین در کنار دومین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب و زندگی» به راه افتاده است؛ این دوره مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «خانواده» از انتشارات موسسه فرهنگی ایمان جهادی «صهبا» تا پایان اردیبهشت‌ ماه 94 ادامه دارد و محتوای صوتی، تصویری و متنی تولیدی پیرامون این کتاب در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #من_خانواده_ام_را_دوست_دارم منتشر می‌شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول