اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خبر داد

خدمات حمایتی کمیته امداد بوشهر به 36 هزار زن سرپرست خانوار

سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: 36 هزار زن سرپرست خانوار در حوزه حمایت، از کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خدمات دریافت می‌کنند.

خدمات حمایتی کمیته امداد بوشهر به 36 هزار زن سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز  در نشستی که با موضوع سیره فاطمی، تحکیم خانواده و جامعه سالم برگزار شده بود اظهار داشت: 36 هزار نفر در حوزه حمایت، از کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خدمات دریافت می‌کنند.

لطفی گفت: این نشست هم اندیشی با حضور مدیران و مسئولان استانی و 95 نفر از بانوان همکار در حوزه حمایت و سلامت به مناسبت بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام مادر برگزار شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 20 درصد از همکاران ما در استان را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: بانوان همکار در کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر باید در راستای ارتقای سطح آگاهی و الگوپذیری از زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) سیره و زندگی آن بانوی بزرگ اسلام را مکرر مرور کنند.

لطفی رئیس کمیته امداد را همسو با سیره فاطمی دانست و افزود: مساوات، همدل شدن با محرومان و شریک شدن با خانواده‌های نیازمند مصداق با سیره فاطمی است که ریاست کمیته امداد بر آن اصرار دارد.

وی اشتغال زنان بی‌سرپرست را یکی از برنامه‌های مهم این نهاد برشمرد و اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر به 370 زن بی‌سرپرست وام اشتغال پرداخت کرده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از خدماتی که این نهاد به بانوان تحت حمایت ارائه کرده  به اهدای661 جهیزیه به ارزش 9 میلیارد ریال، اجرای 266 برنامه اردویی و فرهنگی و... اشاره کرد.

انتهای پیام/2255/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول