اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

7 اردیبهشت زمان انتخابات هیئت اسکیت استان زنجان

رئیس توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری انتخابات هیئت اسکیت استان در هفتم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

7 اردیبهشت زمان انتخابات هیئت اسکیت استان زنجان
محمدعلی حمزه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به تدوین تقویم ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده انتخابات برخی هیئت‌های ورزشی در سال جاری انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتخابات هیئت اسکیت استان زنجان با یک کاندیدا در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.

حمزه‌لو از انتخابات انجمن‌های هیئت‌های ورزشی در استان زنجان خبر داد و گفت: این انتخابات نیز با یک کاندیدا در تاریخ 8 اردیبهشت ماه جاری ساعت 11 ظهر برگزار می‌شود.

رئیس توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به انتخابات سایر هیئت‌های استان اظهار داشت: انتخابات هیئت بسکتبال و هیئت  ورزش‌های بیماران خاص نیز در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد که در طی سال جاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هیئت‌های ورزشی کشتی، شمشیربازی، ژیمناستیک و تیراندازی با کمان نیز در مرحله ثبت‌نام کاندیدای ریاست هیئت قرار دارند و تا پایان سال انتخابات این هیئت‌ها نیز برگزار خواهد شد.

حمزه‌لو از برگزاری انتخابات در هیئت‌های ورزشی رشته‌های سه‌گانه، کبدی، دوچرخه‌سواری، پزشکی ورزشی و تکواندو نیز در سال جاری خبر داد.

رئیس توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با اشاره به حق بیمه تصویب شده برای ورز‌ش‌های قهرمانی و همگانی بیان کرد: امسال هیئت پزشکی ورزشی مبلغ حق بیمه برای ورزش‌های قهرمانی را 15 هزار تومان و برای ورزش‌های همگانی را 10 هزار تومان اعلام کرد و این افزایش قیمت حق بیمه‌ها را در راستای افزایش خدمات پزشکی ورزشی دانست.

انتهای پیام/73014/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول