اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

مسئول بانوان گروه خیریه دانشجویی محسنین:

واسطه‌گری ازدواج اجرایی می‌شود

واسطه‌گری ازدواج در گروه خیریه محسنین از اردیبهشت‌ماه وارد فاز اجرایی می‌شود.

واسطه‌گری ازدواج اجرایی می‌شود

مهرخانه نوشت: فرمی تهیه‌شده و قرار است توسط معرفین که تمامی آنها از اعضای گروه محسنین و اغلب هم متأهل هستند، تکمیل شود. این معرفین قرار است ماهیانه دورهم جمع شوند و در جلسات آموزشی شرکت کنند.

مسئول بانوان گروه خیریه دانشجویی محسنین گفت: برنامه‌ریزی اصلی ما بر روی معرفین است. در مرحله اول واسطه‌گران به یکدیگر معرفی می‌شوند تا پس از بررسی شرایط دختر و پسر، آن‌ها را به یکدیگر معرفی کنند.

زینب قیاسی در گفتگو با خبرنگار مهرخانه، در خصوص فعالیت‌های گروه خیریه دانشجویی محسنین برای ازدواج جوانان گفت: گروه خیریه دانشجویی محسنین از دی‌ماه سال 92 با مسئولیت امیرحسین بوربور و باهدف کمک به نیازمندان، اشتغال‌زایی، اشتغال‌یابی و واسطه‌گری ازدواج کار خود را با 500 عضو آغاز کرد، اما ظرف یک سال این تعداد به 2 هزار و 600 نفر افزایش یافت.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 93 با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» تصریح کرد: قرار شد در سال 93 با ساماندهی برنامه‌های جهادی در گروه محسنین، امر واسطه‌گری ازدواج جدی‌تر دنبال شود؛ به همین دلیل معرفین و واسطه‌گر‌های خانم را جمع کردیم.

از اردیبهشت سال جاری، جدی‌تر وارد اجرای امر واسطه‌گری خواهیم شد.

مسئول بانوان گروه خیریه دانشجویی محسنین ادامه داد: با یک فراخوان جلسات متعددی با حضور واسطه‌گرها برگزار شد، ایده‌ها و نظریات اعضا جمع‌آوری و اساس‌نامه و قوانین کار تدوین شد. همچنین در این حوزه با گروه‌های دیگری که در امر واسطه‌گری فعال بودند نیز ارتباط برقرار کردیم.

قیاسی بابیان این‌که از اردیبهشت سال جاری، جدی‌تر وارد اجرای امر واسطه‌گری خواهیم شد، اظهار داشت: فرمی تهیه‌شده و قرار است توسط معرفین که تمامی آنها از اعضای گروه محسنین و اغلب هم متأهل هستند، تکمیل شود. این معرفین قرار است ماهیانه دورهم جمع شوند و در جلسات آموزشی شرکت کنند.

برنامه‌ریزی اصلی ما بر روی معرفین است

وی با تأکید بر این‌که نسبت به مجردانی که نمی‌شناسیم حلقه وصلی وجود ندارد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی اصلی ما بر روی معرفین است. در مرحله اول واسطه‌گران به یکدیگر معرفی می‌شوند تا پس از بررسی شرایط دختر و پسر، آن‌ها را به یکدیگر معرفی کنند.

پیش‌بینی برخی معضلات واسطه‌گری

مسئول بانوان گروه خیریه دانشجویی محسنین ادامه داد: برخی از معضلات واسطه‌گری پیش‌بینی‌شده است و ما به دنبال ریشه‌یابی مشکلات در این عرصه و ارائه راهکارها برای بهبود این فرآیند هستیم، اما تا زمان به اجرا درآمدن برنامه‌ها، نمی‌توان نظر قطعی در خصوص این فرآیند و نتیجه آن داشت.

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول