اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گمانه‌زنی‌های مختلف

سرپرست فرمانداری پارس‌آباد مشخص شد

بعد از نزدیک به 15 ماه خدمت در خلخال احمدی از جنوب استان به عنوان سرپرست راهی پارس‌آباد در شمال استان شد.

سرپرست فرمانداری پارس‌آباد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی احمدی فرماندار خلخال که در 23 بهمن ماه سال 1392 به عنوان فرماندار دولت یازدهم جایگزین هوشنگ محمدی فرماندار خلخال شد امروز با نزدیک به 15 ماه خدمت در این شهرستان با دریافت حکم سرپرستی فرمانداری پارس‌آباد از جنوب استان راهی شمال استان خواهد شد.

مهدی احمدی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلخال ضمن تائید این حکم گفت: هر جا برای خدمت از سوی مقام عالی استان انتخاب شوم مشغول به خدمت خواهم بود و انجام وظیفه خواهم کرد.

وی در خصوص برنامه‌های‌ سال 1394 خلخال گفت: هر عزیزی که در شهرستان خلخال قبول مسئولیت کرده و مشغول شود قطعا قاطعانه پیگیر مشکلات و مسائل شهرستان برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر خواهد شد.

بالاخره بعد از کلی حرف و حدیث در مورد فرمانداری شهر مرزی پارس‌آباد که در دولت یازدهم منتظر شناخت سومین فرماندار خود بود پس از استعفای بیگدلو به علت اختلافات موجود با معاونین استاندار و استعفای ناصر نصیری به علت شرکت در انتخابات به مهدی احمدی رسید.

برای جانشینی احمدی در فرمانداری خلخال به غیر از علی نظری شیخ‌احمد قائم‌مقام فعلی سازمان صنعت،معدن تجارت استان که سابقه بخشداری در این شهرستان را نیز در کارنامه خود دارد از علیرضا علیپور فرماندار کوثر نیز نام برده می‌شود که بنا به شواهد و اقدام انجام شده انتصاب علی نظری برای این پست محتمل می‌باشد.

اهالی خلخال بی‌صبرانه منتظر تصمیم سریع مسئولین ارشد استان برای اعلام سکانداری فرمانداری خلخال می‌باشند تا جریان خدمت‌رسانی و پیگیری توسعه شهرستان دچار خلل نگردد.

انتهای پیام/62008/ج20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول