اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس مطرح کرد

مصوبه مجلس برای تمرکز تمام وظایف و امور‌ بخش کشاورزی در یک حوزه‌

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای توسعه بخش کشاورزی بهترین قوانین ‌در مجلس ‌مصوب شد‌ و تمام وظایف و امور‌ بخش کشاورزی در یک حوزه متمرکز ‌و مقدمات و مراحل آن در حال انجام است.

مصوبه مجلس برای تمرکز تمام وظایف و امور‌ بخش کشاورزی در یک حوزه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی بعدازظهر امروز در مراسم جشن ولادت حضرت امام علی(ع) در دانشگاه پیام‌نور مرکز جیرفت با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار داشت: موفقیت‌هایی که ما امروز کسب کردیم، نتیجه زحمات و تلاش‌های معلمان و اساتید بوده است.

وی بیان داشت: کشور ایران که در دهه 50 تقریباً مستعمره کشورهای اروپایی بود در دهه‌های 80 و 90 به سمت ظهور یک قدرت بزرگ در جهان حرکت می‌کند و می‌توان گفت، تمام این پیشرفت‌ها نتیجه فعالیت معلم‌ها در آموزش و پرورش و اساتید در دانشگاه‌ها است.

عارفی تصریح کرد: معلمان تلاش زیادی در راستای پرورش نیروی انسانی سالم و کارآمد انجام دادند و در این زمینه شاهد موفقیت‌های چشمگیری بودیم.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز کشور ایران در حوزه‌های مختلف دارای وضعیت بسیار خوبی است که هیچ کشوری توانایی زورگویی به این ملت را ندارد و مردم ما در تمام عرصه‌ها پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی  بیان داشت: ما در عرصه اقتصادی با وجود همه تحریم‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم و اگر امروز کشورهای به ظاهر قدرتمند با کشور ایران سر یک میز به مذاکره می‌نشینند، نتیجه همین مقاومت و ایستادگی ملت ایران بوده که تاکنون در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و این برکتی است که خداوند به ما عطا کرده است.

عارفی عنوان کرد: دانشگاه پیام‌نور یکی از دانشگاه‌های موفق و با سابقه در سطح کشور محسوب می‌شود و در سال‌جاری اعتبارات قابل توجهی برای این دانشگاه اختصاص یافته و تاکنون اقدامات موثری در راستای پیشرفت تحصیلی دانشجویان انجام شده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه‌ای که بخواهد رشد کند، قطعاً باید به جمع‌بندی کامل در راستای برنامه و فعالیت‌های خود برسد و اگر در جامعه‌ای هدف‌گذاری وجود نداشته باشد در زمینه برنامه‌ها و سیاست‌های خود دچار مشکل می‌شود.

عارفی ابراز داشت: منطقه جنوب کرمان قطب کشاورزی ایران و از نظر معادن رتبه سوم کشور را دارا‌ست و مهمترین بخش در این خصوص هدف‌گذاری مناسب است و در این راستا ساماندهی محصولات کشاورزی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: در راستای توسعه بخش کشاورزی بهترین قوانین را در مجلس شورای اسلامی مصوب کردیم و تمام وظایف و امور‌ بخش کشاورزی در یک حوزه متمرکز شدند و مقدمات و مراحل آن در حال انجام است.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمینه صادرات و حمل و نقل محصولات کشاورزی اقدامات قابل توجهی انجام شده ‌و تصویب مرز هوایی می‌تواند کمک بزرگی در این راستا باشد.

عارفی ابراز داشت: طرح تحول نظام سلامت که توسط دولت در حال اجرا‌ست از ابتکارات مجلس شورای اسلامی است.

وی ابراز داشت: بخش قابل توجهی از منابع مالی فعالیت‌ها و اقداماتی که در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد انجام می‌شود از محل اعتبارات ماده 180 مجلس شورای اسلامی است که به این منطقه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/80031/‌ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول