اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کامرون: به ما رای بدهید تا آینده روشنی برای‌تان رقم بزنیم

نخست‌وزیر انگلیس در یادداشتی از مردم این کشور خواست با رای دادن به حزب وی، آینده بهتری را برای خود و خانواده‌های‌شان رقم بزنند.

کامرون: به ما رای بدهید تا آینده روشنی برای‌تان رقم بزنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در آغازین روز هفته انتخاباتی انگلیس، «دیوید کامرون» نخست وزیر این کشور با انتشار یادداشتی از مردم این کشور درخواست کرد برای تشکیل دولتی ثابت و قوی به وی رای بدهند.

دیوید کامرون که این یادداشت را در صفحات شخصی شبکه‌های احتماعی‌ خود منتشر کرد، گفته است «روز جمعه یکی از ما دو نفر، «اد میلیبند» یا من، نخست وزیر آینده شما خواهیم بود. خیلی ساده است، انتخابی گریز ناپذیر: انتخاب من برای دولتی قوی و باثبات یا دولتی با نخست وزیری میلیبند و بحران بده‌کار بودن به حزب ملی اسکاتلند را در پی خواهید داشت. برای شما می‌تواند تغییر ایجاد کند و تغییر ایجاد می‌کند.»

وی در ادامه ضمن اشاره به خطرهای موجود گفته است این خطرات واقعی و حاضر هستند. کامرون ادامه داد «اگر کارگرها با کمک حزب استقلال اسکاتلند برنده انتخابات شوند، بریتانیا و اصلاح اقتصادی‌اش متوقف خواهد شد. دولت اسکاتلند هر وقت رای‌گیری در پارلمان باشد با درخواست قرض بیشتر و مالیات بالاتر برای ثروتمندان، دولت را بدهکار می‌کند.»

کامرون جایگزین چنین انتخابی را روی کار آوردن دوباره «جورج اوزبورن» وزیر دارایی کنونی انگلیس و عضو حزب محافظه‌کار دانست. کامرون در ادامه یادداشت نوشته است با بازگشت خود و دیگر هم حزبی‌هایش به دولت، محافظه‌کاران برنامه‌های طولانی مدت اقتصادی خود را ادامه داده و این اطمینان را می‌دهند که دولتی با ثبات و اقتصادی قوی و آینده‌ای درخشان‌تر برای خانواده‌های انگلیسی فراهم کنند.

وی برنامه‌های محافظه‌کاران برای کاهش مالیات 30 میلیون نفر از مردم در مشاغل سخت را جویا شد و  گفت این بخشی از برنامه متوازن محافظه‌کاران برای ماندن در مسیریست که به سوی آینده بهتر پیش می‌رود.

انتخابات سراسری (پارلمانی) بریتانیا (انگلیس، اسکاتلند، ایرلند شمالی و ولز) پنج‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد که رقابتی است میان احزاب سیاسی این کشور، اما رقابت اصلی میان دو حزب محافظه‌کار و کارگر است که بر اساس نظرسنجی‌ها رقابتی شانه‌به‌شانه دارند.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول