اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

مسؤول روابط عمومی کل سپاه:

طرح «تشکیل هلال شیعی» سناریوی شکست‌خورده صهیونیستی - آمریکایی است

سردار رمضان شریف در واکنش به انتساب خبر تشکیل هلال شیعی به اظهارات اخیر فرمانده کل سپاه تاکید کرد طرح تشکیل هلال شیعی، سناریوی تبلیغاتی شکست‌خورده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

طرح «تشکیل هلال شیعی» سناریوی شکست‌خورده صهیونیستی - آمریکایی است

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی سخنان سردار سرلشکر محمد علی جعفری در اجلاسیه نهایی کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان سمنان در پنج شنبه گذشته و انتساب جمله "هلال شیعی در حال شکل‌گیری است" به وی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسوول روابط عمومی کل سپاه اظهار کرد: انتساب این جمله به سخنان فرمانده کل سپاه یک برداشت ناقص و تحریف همراه با شیطنت از تحلیل ایشان از وضعیت و تحولات منطقه و اهداف و نقشه‌های آمریکا و قدرت‌های استکباری علیه انقلاب اسلامی وامت اسلامی بوده است.
وی افزود:نظام سلطه و استکبار به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در راستای اختلاف افکنی بین امت اسلامی و جلوگیری از روند تکاملی و تاثیرگذار انقلاب اسلامی سال‌ها است در چارچوب راهبرد "شیعه هراسی" و" ایران هراسی"، سناریوی خطرناک اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران در پی‌گیری "تشکیل هلال شیعی" را طراحی و دنبال می‌کنند.
مسوول روابط عمومی کل سپاه راهبرد " شیعه هراسی" و سناریوی" تشکیل هلال شیعی "را اقدامی تبلیغاتی و شکست خورده توصیف و تصریح کرد:جهان اسلام با هوشمندی و هوشیاری تاکنون ترفندهای جهان استکبار در این عرصه را خنثی کرده است.
سردار شریف خاطرنشان کرد:تردیدی نیست آنچه مورد توجه افکار عمومی آحاد مسلمانان عالم قرار دارد "گفتمان انقلاب اسلامی " است که از مهم ترین شاخصه ها و مؤلفه‌های آن "وحدت جهان اسلام"، "استکبار ستیزی" و مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی با عنوان دشمنان اصلی اسلام و مسلمین است.
سخنگوی سپاه تصریح کرد: علت اصلی تلاش آمریکا و صهیونیست‌ها در ترویج موضوع هلال شیعی، اختلاف افکنی بین اقوام و مذاهب اسلامی و نیز وحشت آنان از وحدت و بیداری آحاد مسلمانان است که جمهوری اسلامی و ملت ایران همواره پرچمدار آن بوده و هستند.
سردار شریف در پایان با قدردانی از اهتمام اصحاب رسانه به انتشار درست و دقیق اخبار مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه اظهارات مربوط به فرماندهان و مسوولین ارشد آن یادآور شد: مجدداً به رسانه‌ها توصیه می‌کنیم اخبار رسمی مربوط به سپاه را از "سایت خبری سپاه‌نیوز" به عنوان مرجع رسمی اخبار این نهاد انقلابی و مردمی پیگیری و مورد انتشار قرار‌دهند.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول