اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال سایپا:

استقلال خوزستان را در کرج می‌بریم / به 3 امتیاز نیاز داریم

مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برای پیروزی مقابل استقلال خوزستان به میدان می‌رویم، چراکه به این 3 امتیاز نیاز داریم.

استقلال خوزستان را در کرج می‌بریم / به 3 امتیاز نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و استقلال خوزستان پیگیری می‌شود.

در این رابطه مربی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر طی نشست خبری پیش از بازی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

فرهاد پورغلامی اظهار داشت: لیگ برتر به روزهای حساسی رسیده و تمام تیم‌ها با استرس زیادی به مسابقات پای می‌گذارند.

وی تصریح کرد: این شرایط برای تیم‌هایی که با حریفان پایین جدول بازی دارند، حساسیت بیشتری دارد، چراکه حریفانی مانند استقلال خوزستان با انگیزه بسیار زیاد و تمام توان به میدان می‌آیند.

این مربی فوتبال افزود: استقلال خوزستان به دلیل بهره‌گیری از شرایط خاص فوتبال خوزستان از بازیکنان با استعداد و تکنیکی برخوردار است و فوتبال را در روی زمین خوب بازی می‌کند.

پورغلامی گفت: ما شناخت خوبی از نماینده خوزستان داریم و در هفته گذشته تمرینات زیادی داشتیم و امیدواریم در این دیدار نیز به سه امتیاز کامل دست پیدا کنیم.

وی اعلام کرد: در بازی فردا سه بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدوم بودن در اختیار نداریم و نمی‌توانیم از حامد شیری، مسعود ابراهیم‌زاده و هادی رکابی استفاده کنیم.

مربی نارنجی‌پوشان کرجی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره شرایط کادر فنی این تیم و شایعات مربوط به استعفای مجید جلالی گفت: آقای جلالی جلسه‌ای با مدیرعامل داشته است که جلسه فوق در فضای صمیمی و مطلوبی برگزار شده و بر اساس اطلاعاتی که داریم، مدیریت باشگاه خواستار تداوم همکاری کادر فنی با سایپا است.

پورغلامی اعلام کرد: قرار دادن من با سایپا به اتمام رسیده است، اما همکاری با مجید جلالی را بسیار با ارزش می‌دانم و از این همکاری لذت برده‌ام.

یکی از خبرنگاران از پورغلامی درباره شرایط ملوان در لیگ برتر سوال کرد که وی در پاسخ گفت: شخصا ملوان را بسیار دوست دارم و امیدوارم نتایج دیدارهای آتی به صورتی باشد که ملوان همچنان در لیگ برتر ماندگار شود.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و استقلال خوزستان فردا راس ساعت 18 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر هم اکنون با 38 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/2302/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول