اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرستان خلخال بدون سکاندار در نیمه راه پیشرفت و توسعه متوقف است

شهرستان خلخال همچنان بدون سکاندار در نیمه راه پیشرفت و توسعه به سر می‌برد و عملاً تعطیل است.

شهرستان خلخال بدون سکاندار در نیمه راه پیشرفت و توسعه متوقف است
 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرستان خلخال 12 روز است که بدون سکاندار اداره می‌شود و در نیمه راه پیشرفت و توسعه متوقف شده است.

شهرستان خلخال در تقسیمات جغرافیایی و سیاسی کشورمان در جنوب استان اردبیل واقع شده که با بیش از 90 هزار نفر جمعیت، سه بخش و 140 روستا بدون فرماندار است و تاکنون هیچ گزینه‌ای برای این شهر انتخاب نشده است.

برخی از شهروندان خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نگرانی خود برای سرنوشت شهرشان سخن گفته و این سئوال را مطرح کردند که تکلیف خلخال چیست؟

یکی از شهروندان خلخالی ضمن گله‌مندی از مسئولین ارشد استانی در خصوص این وضعیت گفت: چرا در شروع فصل کاری که پروژه‌ها باید فعال شوند مسئولین استانی به فکر تغییر فرماندار افتاده‌اند و این پیشرفت خلخال را دچار مشکل کرده‌اند.

یکی دیگر از شهروندان جابه‌جایی‌های بی‌برنامه و بی‌حساب و کتاب را ضربه به بدنه کاری شهرستان و نیروهای اجرایی دانست و گفت: اکنون نزدیک به دو هفته است که خلخال تعطیل است در حالی که در شهرستان‌های همجوار کارهای بزرگی در خصوص پروژه‌ها و پیگیری آنها برای رسیدن به نتیجه و اتمام پروژه‌ها در حال اجراست.

این شهروندان خلخالی از اصحاب قلم و رسانه خواست تا این مشکل را به گوش مسئولین برسانند و اظهار داشت: اگر لازم باشد ما به مرکز کشور برای حل این مشکل مراجعه خواهیم کرد.

یکی دیگر از اهالی خلخال با اشاره به این موضوع که در پنج سال گذشته بیش از چهار فرماندار در شهرستان خلخال تغییر کرده است خواستار پرهیز از تغییر سلیقه‌ای فرمانداران شد و گفت: اگر امروز مسئولین استانی به فکر خلخال نیستند فردا چگونه جوابگویی جوانان و مشکلات آنها خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در محافل عمومی خبر از دو گزینه از مرکز استان در معاونت‌های بنیاد مسکن استان و صنعت، معدن تجارت استان برای خلخال دهان به دهان می‌چرخد ولی هنوز عکس‌العملی از سوی مسئولین استانی در این خصوص به گوش مردم نرسیده و مردم نگران وضعیت شهرشان هستند.

شهروندان خلخالی با اشاره به وضعیت شهرستان خلخال و نیمه‌تمام بودن پروژه‌ها در خلخال از مسئولین و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس خواستند تا در سریع‌ترین زمان به فکر تعیین فرماندار باشند.

مردم خلخال انتظار دارند که مسئولین ارشد استان با معرفی سریع فرماندار دوباره چرخ توسعه این شهرستان را به حرکت درآورند.

انتهای پیام/62008/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول