اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه‌شنبه هفته جاری

خراسان جنوبی میزبان 2 شهید گمنام است

معاون مهندسی و امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: سه‌شنبه هفته جاری مردم استان میزبان دو شهید گمنام هستند و مراسم تشییع و تدفین این شهدا روز پنج‌شنبه در شهر زهان برگزار می‌شود.

خراسان جنوبی میزبان 2 شهید گمنام است

محمود محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با میزبانی خراسان جنوبی از دو شهید گمنام اظهار داشت: این دو شهید گمنام روز سه‌شنبه وارد استان می‌شوند.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر پاک این دو شهید روز پنج‌شنبه این هفته مصادف با شهادت امام موسی کاظم(ع) در شهر زهان برگزار می‌شود.

معاون مهندسی و امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به برنامه‌هایی که با حضور شهدای گمنام در استان پیش‌بینی شده اشاره کرد و افزود: روز سه‌شنبه در دانشگاه‌ها و مساجد سطح شهر بیرجند که درخواست برگزاری مراسم وداع با شهدا را دارند این مراسم برگزار می‌شود و همچنین در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی برگزاری مراسم وداع عمومی با شهدای گمنام هستیم.

محبوب خاطرنشان کرد: این دو شهید بزرگوار دارای سن 16 و 29 سال بوده‌اند که در مناطق عملیاتی زبیدات و جزیره مجنون در سال‌های 62 و 65 به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

انتهای پیام/69027/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول