اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خبر داد

برگزاری مانور تخصصی امداد و نجات در منطقه روستایی «چه‎جا»

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ، مانور تخصصی امداد و نجات در منطقه روستایی «چه‎جا» از توابع شهرستان علی‌آبادکتول برگزار می‎شود.

برگزاری مانور تخصصی امداد و نجات در منطقه روستایی «چه‎جا»

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری ظهر امروز در جمع مدیران هلال‌احمر استان گلستان اظهار کرد: با عنایت به تصویب اجرای مانور تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی با رویکرد زلزله و رانش زمین در مناطق صعب‎العبور با همکاری اعضای کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی استان این مانور اجرایی می‎شود.

برگزاری بیش از 10 مانور عملیاتی در سطح گلستان

وی با اشاره به زمان برگزاری این مانور خاطرنشان کرد: براساس برنامه‎ریزی به عمل آمده، این مانور، طبق سناریوی پیش‎بینی شده در صبح چهارشنبه هفته جاری در روستای «چه‎جا» شهرستان علی‎آبادکتول و با حضور تمامی دستگاه‎های عضو کارگروه امداد و نجات عملیاتی خواهد شد.

اکبری اضافه کرد: در این مانور علاوه بر مسئولان شهرستان، مسئولان استانی نیز حضور خواهند یافت و از نزدیک در جریان فرآیند اجرایی مانور قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت مانورهای عملیاتی بر آمادگی دستگاه‎های مرتبط با امداد و نجات استان اذعان کرد: در سال گذشته جمعیت هلال‌احمر استان به عنوان رئیس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی، بیش از 10 مانور استانی و شهرستانی را عملیاتی ساخت که امسال نیز این روند ادامه خواهد یافت.

رئیس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی استان گلستان، ذیل شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان یادآور شد: هر کدام از این مانورها بر مبنای نیازهای استان و با هدف دستیابی به اهداف پیش‎بینی شده از جمله آمادگی تیم‎های تخصصی، افزایش تعامل درون‌سازمانی و برون‌سازمانی طراحی شده است.

اکبری ادامه داد: علاوه بر این مانورها، این جمعیت به عنوان عضوی از شورای هماهنگی مدیریت بحران تلاش کرده تا در برگزاری دیگر مانورهای آموزشی و کاربردی استان نیز نقشی فعال ایفا کند.

انتهای پیام/83002/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول