اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فومن خبر داد

حضور 7 هزار نفر در حلقه‌های صالحین فومن

فرمانده سپاه ناحیه فومن از حضور 7 هزار نفر در حلقه‌های صالحین این شهرستان خبر داد و گفت: جوانان و بسیجیان ایران آماده مقابله و مبارزه با دشمنان هستند.

حضور 7 هزار نفر در حلقه‌های صالحین فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، علی توشه عصر امروز در نشست ساماندهی امور جوانان فرمانداری این شهرستان با اشاره به جنگ فرهنگی دشمنان علیه جوانان مومن ایران اسلامی، اظهار کرد: حرکات خصمانه دشمنان ایران و اسلام ایمان و عقاید و آرامش جوانان ایران زمین را نشانه رفته است.
وی ماهواره را وسیله جنگ نرم فرهنگی دشمنان علیه اسلام و ایران دانست و افزود: رو در روی دشمن ایستاده‌ایم و یک گام از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه فومن به تشکیل گروه‌های بسیجی برای مقابله با جنگ‌های نظامی و فرهنگی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: جوانان و بسیجیان ایران آماده مقابله و مبارزه با دشمنان هستند.
وی از حضور 7 هزار نفر در حلقه‌های صالحین فومن خبر داد و گفت: باید با هجمه‌های فرهنگی دشمنان برخورد جدی و زیربنایی شود.
فرمانده سپاه ناحیه فومن ساخت پنج سالن ورزشی در فومن را از اقدام‌های این نهاد در دو سال اخیر عنوان کرد و یادآور شد: این سالن‌ها در دهستان‌ها و شهر فومن ساخته شده است.
وی خواستار حرکت‌های جدی و اندیشمندانه در مقابل حرکت‌های دشمنان شد و خاطرنشان کرد: حرمت خون هزاران شهید این مرز و بوم باید حفظ شود و دشمنان به ظاهر انسان‌دوست ملت‌های مسلمان هیچ رحمی در وجودشان نسبت به دیگران وجود ندارد.
فرماندار فومن نیز در نشست مذکور خدمات رسانی به جوانان و امور آنها را بسیار مهم دانست و گفت: توجه به جوانان امری مهم است و به جلسات بدون نتیجه علاقه‌ای ندارم و هدف ما کمک به جوانان است.

میرشمس مومنی‌زاده اشتغال، تحصیل، ازدواج، نشاط و ... را از مطالبات جوانان دانست و گفت: جوانان به غنی‌سازی اوقات فراغت و اشتغال مناسب نیازمند هستند.

وی با تصریح بر اینکه جوانان خود باید در برنامه‌ریزی و موفقیت نیز پیشرو و تصمیم‌گیر باشند، افزود: از نظرها و پیشنهادات جوان‌های نخبه شهرستان استقبال می‌کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان فومن نیز در نشست مذکور با بیان اینکه در هفته جوان از جوانان نخبه فومن تجلیل می‌شود، اظهار کرد: سن تجلیل‌شوندگان از 15 تا 29 سال است.
منصور غفاری با اشاره به وسعت حوزه جوانان افزود: معضل بیکاری، ازدواج و اعتیاد از مهم‌ترین مقوله‌های حوزه جوانان است.
وی فومن را دارای استعداد و شخصیت‌های برجسته خواند و یادآور شد: ظرفیت علمی و فرهنگی ورزشی در فومن در سطح مطلوبی وجود دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان فومن با اشاره به نزدیکی هفته جوان یادآور شد: هفته جوان با شعار جوان باوری و جوان یاوری آغاز می‌شود و اداره ورزش و جوانان برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان برنامه‌های متنوعی را اتخاذ می‌کند.
انتهای پیام/2300/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول