اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

گزینه نهایی هدایت تیم ملی هندبال مشخص شد +عکس

گزینه‌ نهایی هدایت تیم ملی هندبال ایران از سوی کمیته فنی فدراسیون مشخص شد.

گزینه نهایی هدایت تیم ملی هندبال مشخص شد +عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چندی پیش مقرر شد سه نفر از اعضای کمیته فنی پیگیر انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال شوند که بر این اساس، مسعود ظهرابی، علیرضا حبیبی و قاسم شعبان‌پور شرایط مربیان مختلف را پیگیری کردند. هر کدام چندین رزومه را تهیه و بررسی کردند تا کمیته فنی نظر نهایی را درمورد آنها اعلام کند.

در پایان هم سه گزینه نهایی براساس اولویت برای هدایت تیم ملی هندبال ایران انتخاب شد؛ گزینه اول کمیته فنی «عرفان اسماعیلاجیچ» از کرواسی است. وی قهرمانی اروپا و جهان و المپیک را در زمان بازیگری‌اش دارد و عنوان دوم و سوم جهان و المپیک را هم در زمان مربیگری‌اش کسب کرده است.

وی سال 2007 تا 2009 سرمربی تیم ملی مصر شد و در آن دو سال توانست به قهرمانی آفریقا هم دست پیدا کند؛ این در حالی است که تیم ملی تونس قهرمان بلامنازع آفریقا است. اسماعیلاجیچ قهرمانی در جام اعراب را هم در کارنامه دارد. وی در سال 2013 - 2014 هم با تیم زاگرب توانست قهرمانی لیگ کرواسی را به دست بیاورد.

صحبت‌های اولیه با وی انجام شده است و قدم‌های ابتدایی برداشته شده است. اسماعیلاجیچ 54 ساله و مسلمان است. دو گزینه دیگر هم داریم والتر واستر از دانمارک و نناد گلیچ از صربستان گزینه‌های بعدی مد نظر فدراسیون هستند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول