اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از طرح‌های فرودگاه بجنورد‌

رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که به خراسان شمالی سفر کرده اند از طرح‌های در حال اجرای فرودگاه بجنورد بازدید کردند.

بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از طرح‌های فرودگاه بجنورد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه مرکز استان خراسان شمالی مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفتند.

اعضای این کمیسیون همچنین در ادامه از طرح‌های در حال اجرای فرودگاه بین‌المللی بجنورد همچون ترمینال، باند فرودگاه، مراحل نصب آییلس بازدید و در جریان این طرح‌ها قرار گرفتند.

به گزارش فارس، بازدید از سایت پارک علم و فناوری، آموزشکده دارالفنون، دانشگاه کوثر، کنار گذر شمالی، استادیوم 15 هزار نفری بجنورد، سدهای بش قارداش و قردانلو از برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به خراسان شمالی است.

همچنین بازدید اعضا از سایت صدا و سیمای خراسان شمالی در محور بجنورد به اسفراین واحدهای تولیدی آلومینا، سیمان بجنورد، پتروشیمی، بیمارستان 320تختخوابی بجنورد، صنایع فولاد و لوله‌گستر اسفراین، سیمان سمنگان در شهرستان مانه و سملقان از دیگر برنامه‌های سفر اعضای این کمیسیون به استان به شمار می‌رود.

بر اساس برنامه قرار است تا فردا شب نیز نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان خراسان شمالی با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سالن شهید ماژانی فرمانداری بجنورد برگزار شود.

دو نماینده از پنج نماینده استان خراسان شمالی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی هستند.

اوایل این ماه نیز رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی سفری دو روزه ای به استان خراسان شمالی داشتند.

استان خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان 867 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول