اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قم خبر داد

مراجعه روزانه 1000 نفر به ستاد ترخیص قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در شرایطی که در حال حاضر 6 نوع خدمت در ستاد ترخیص نیروی انتظامی قم ارائه می‌شود، این ستاد روزانه یک‌هزار نفر مراجعه‌کننده دارد.

مراجعه روزانه 1000 نفر به ستاد ترخیص قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاظم مجتبایی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ستاد ترخیص پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم که با حضور استاندار این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه در راه‌اندازی این ستاد تلاش قابل توجهی صورت گرفته است، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در جامعه امنیت اجتماعی را برقرار کنیم باید بین مردم و مسئولان شاهد همدلی و همزبانی باشیم.

وی نظم را یکی از عوامل تحقق امنیت اجتماعی دانست و تاکید کرد: زمانی که مسئولان دستگاه‌ها و پلیس به درستی به وظایف خود عمل کنند، اعتماد مردم جلب می‌شود و اعتماد مردم سرمایه‌ای بسیار ارزنده است.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با اشاره به اینکه ستاد ترخیص خودرو در محل قبلی دارای مشکلات مختلفی بود، بیان کرد: با راه‌اندازی محل جدید این ستاد شاهد حل شدن این مشکلات خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این ستاد در فضایی به وسعت 300 مترمربع احداث شده است، اضافه کرد: در هر روز 350 تا یک‌هزار نفر از شهروندان به ستاد مراجعه می‌کنند.

مجتبایی با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 نوع خدمت در این ستاد به شهروندان ارائه می‌شود، بیان کرد: تلاش خواهیم کرد که به زودی 10 نوع خدمت در این ستاد ارائه شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که پاسگاه‌های نیروی انتظامی دارند، خواستار حمایت همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در حل این مشکلات شد.

انتهای پیام/2258/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول