اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کنسرت فرزاد فرزین در اردبیل لغو شد

بعد از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره کنسرت پاپ فرزاد فرزین خواننده کشورمان در اردبیل لغو شد.

کنسرت فرزاد فرزین در اردبیل لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به دنبال مشکلات و اختلاف به وجود آمده مسئولان مؤسسه سیمای مهر اردبیل عصر امروز با عذرخواهی از مردم به خاطر لغو این کنسرت اعلام کردند افرادی که اقدام به خرید بلیط این کنسرت کرده بودند، می‌توانند با مراجعه به باجه‌ها و گیشه‌هایی که این بلیط‌ها را خریداری کردند، پولشان را استرداد کنند.

این در حالی است که تبلیغات گسترده در سطح شهر برای برگزاری این کنسرت انجام شده و حتی قرار بود این برنامه موسیقی به تهیه‌کنندگی مهریار طریقی برگزار شود که به دلایل نامعلومی برگزاری آن لغو شد.

تهیه‌‌کننده این کنسرت موسیقی که تجربه 3.5 ساله برای برگزاری این برنامه‌های هنری دارد با ابراز رضایت از همکاری خوب معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی از برگزاری اولین کنسرت فرزین خواننده پاپ کشورمان خبر داده بود که قرار بود در چهار سانس روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه در آستانه بعثت نبی مکرم اسلام (ص) برگزار شود.

طریقی گفت: قرار بود در ساعات تعیین شده 18:30 و 21:30 دقیقه در مجتمع فرهنگی،‌ هنری فدک اردبیل این کنسرت موسیقی با بلیط به فروش رفته 60، 70 و 80 هزار تومانی برگزار شود که در آخرین لحظات برگزاری آن لغو شد.

انتهای پیام/62004/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول