اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور حکم اعدام آیت‌الله نمر

رژیم سعودی بار دیگر نمره مردودی در کارنامه خود ثبت کرد

خطیب جمعه محمودآباد گفت: دادگاه رژیم سعودی با صدور حکم اعدام آیت‌الله نمر بار دیگر نمره مردودی در کارنامه خود ثبت کرد.

رژیم سعودی بار دیگر نمره مردودی در کارنامه خود ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، عصر امروز طلاب و روحانیون محمودآباد در اعتراض به صدور حکم اعدام آیت‌الله نمر از حوزه امام صادق(ع) تا آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) این شهرستان راهپیمایی کردند.

خطیب جمعه محمودآباد در پایان این راهپیمایی در سخنانی با تسلیت به شیعیان جهان به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: دوران تاریخی حاضر از ادوار حساس و تاریخ‌ساز بوده که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

حجت‌الاسلام سیدداوود موسوی با اشاره به اینکه تاریخ، مسائلی را با خود مرور می‌کند که نمونه‌های این ستم‌ها را در زمان پیامبران و ائمه معصوم دیده است،اظهار کرد: امروز شاهد این هستیم که مسلمانان بحرین را به درون سیاه چال‌ها می‌اندازند و یا زندانی می‌کنند و رژیم کودک‌کش سعودی در این کشور صدایی که از اهل‌بیت(ع) شنیده شود را در نطفه خفه می‌کند.

وی افزود: رژیم منحوس سعودی به جای آن که به عنوان دولتی مسلمان به مقابله با ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای خون‌خوار بپردازد با آنان هم قسم شده و در حال ظلم به اسلام و مسلمانان و مردم مظلوم یمن است.

امام جمعه محموآباد با اشاره به اینکه حاکمان بی‌تجربه آل‌سعود خود را خادمان حرمین می‌دانند اما بزرگ‌ترین ظلم را به اسلام می‌کنند، یادآور شد: دادگاه رژیم سعودی با صدور حکم اعدام عالمی گرانقدر به نام آیت‌الله نمر، بار دیگر نمره مردودی در کارنامه خود ثبت کرد.

وی تصریح کرد: به فضل‌الهی و به گفته علما و بزرگان امید داریم تا قبل از اجرای این حکم ناعادلانه مرگ دولت سعودی فرا رسد و مسلمانان آیه شریفه «إِنَّهُ لا یُفْلِحُ الظَّالِمُونَ» را درک کنند.

خطیب جمعه محمودآباد در پایان، حوزه‌های علمیه و طلاب را منادیان جامعه دانست و گفت: در دورانی که جهان اسلام از وجود ظالمان رنج می‌برد و مردمان جهان در خواب غفلت به سر می‌برند، این طلاب هستند که به عنوان هادیان جامعه، جهان خفته را بیدار می‌کنند.

انتهای پیام/86013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول