اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل:

سنگرسازان بی‌سنگر در فتح خرمشهر نقش بی‌بدیلی داشتند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سنگرسازان بی‌سنگر در فتح خرمشهر نقش بی‌بدیلی داشتند.

سنگرسازان بی‌سنگر در فتح خرمشهر نقش بی‌بدیلی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عدیل سروی عصر امروز در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر که در سالن اجتماعات شهید محسنی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت پاسداری و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس شالوده و پایه و اساس ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مهمترین بخش آن نقشه عملی راه خدمت به مردم می‌باشد که حفظ ارزش‌های سنگرسازان بی‌سنگر در کنار نیروهای نظامی دفاع مقدس یک ضرورت است.

وی افزود: الگوبرداری از حماسه‌ها، گذشت و فداکاری‌های رزمندگان اسلام و به خصوص سنگرسازان بی‌سنگر جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث شده است تا خانواده بزرگ کشاورزی خدمت در این بخش و افزایش تولید در محصولات کشاورزی و قطع وابستگی از اجانب شرق و غرب را ادامه جنگ هشت سال دفاع مقدس بدانند زیرا تامین امنیت غذایی و مبارزه با تحریم‌ها و ضرورت طراحی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی یکی از اساسی‌ترین روش‌هایی است که زحمتکشان بخش کشاورزی انجام آن را وظیفه خود می‌دانند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: زنده نگه داشتن ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و تدوین منشور فرهنگ جبهه و جنگ، خاطرات و حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام یک ضرورت انکارناپذیر است.

سروی با اشاره به رشادت‌ها و اوج ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: 77 هزار کیلومتر شن‌ریزی و 100 هزار کیلومتر جاده‌سازی در مقابل توپ، تانک، مسلسل، خمپاره و آتش آیا در سخت‌ترین شرایط از روحیه ارزشمند معنوی نشات نمی‌گیرد؟

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل عنوان کرد: آیا این کارهای ناشدنی و غیرممکن جز با روحیه ایثار و جهادی ممکن بود؟ مسلما آنچه که در آن زمان دنیا را متحول کرد یقینا در شرایط فعلی تمامی ابرقدرت‌ها را زمین‌گیر کرده و در نقطه اوج ذلت آنها را ذلیل خواهد کرد و این شعار عملی است در انقیاد از روح بلند و آرمانی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام (ره) و تبعیت از رهبری مقام معظم رهبری که در عرصه فعالیت و تلاش جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی سر از پا نشناخته و روز به روز پرچم استقلال و عزت ایران را به اهتزاز در خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از ایثارگران و جانبازان جهاد کشاورزی استان با اهداء لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/62001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول