اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

«روسف»، «فرناندز» و «باچلت» ۳ زن قدرتمند آمریکای لاتین

بر اساس گزارش منتشرشده مجله «فوربس» رؤسای جمهوری برزیل، آرژانتین و شیلی به ترتیب در لیست قدرتمندترین زنان در آمریکای لاتین قرار گرفتند.

«روسف»، «فرناندز» و «باچلت» ۳ زن قدرتمند آمریکای لاتین

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «کورئو دل اورینکو»، مجله «فوربس» روز گذشته گزارش داد که «دیلما روسف»، «کریستینا فرناندز د کرشنر» و «میشل باچلت» رؤسای جمهور برزیل، آرژانتین و شیلی به ترتیب در لیست قدرتمندترین زنان در آمریکای لاتین قرار گرفتند.


«دیلما روسف» رئیس جمهور برزیل

با توجه به گزارش منتشر شده مجله «فوربس»، «روسف» 67 ساله در صدر لیست مقتدرترین زنان در آمریکای لاتین قرا گرفت و همچنین جایگاه هفتمین زن قدرتمند در جهان را نیز از آن خود کرد.


«کریستینا فرناندز د کرشنر» رئیس جمهور آرژانتین

«فرنادز» 62 ساله پس از «روسف» در جایگاه دوم در لیست قدرتمندترین زنان در آمریکای لاتین و در رتبه‌بندی جهانی نیز در مقام شانزدهم قرار گرفت.


«میشل باچلت» رئیس جمهور شیلی

«باچلت» 63 ساله  نیز به نوبه خود پس از این 2 رئیس جمهور زن آمریکای لاتین، رتبه سوم از لحاظ قدرتمندترین زن در این منطقه را از آن خود کرد و در جایگاه بیست‌و‌هفتمین زن مقتدر جهان برشمرده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول