اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردویی و گردشگری سپاه شهرستان بوشهر خبر داد

اعزام 2 دسته زنجیرزنی از شهرستان بوشهر به مرقد امام(ره)

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از اعزام 2 دسته زنجیرزنی برای اجرای مراسم عزاداری بوشهری در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) به تهران خبر داد.

اعزام 2 دسته زنجیرزنی از شهرستان بوشهر به مرقد امام(ره)

عبدالهادی صبحانی‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: امام خمینی(ره) با حرکت خود و انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه جان تازه‌ای به اسلام بخشید، به کشور و مردم ایران نیز اقتدار و عزت جهانی ارائه کرد.

صبحانی‌خواه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری امام خمینی (ره) طلیعه‌دار و پیشتاز فراهم کردن مقدمات ظهور امام عصر (عج) و احیای مهدویت در جهان است، افزود: حرکت امام یک نگاه کاملاً نو و متفاوتی را به اسلام، ایران و ایرانی به وجود آورد.

وی با بیان اینکه با حرکت امام(ره) نگرش مردم جهان و خواص و سیاستمداران مطرح جهانی به ایران عوض شد، ادامه داد: امروز تفکر انقلابی ما موجب شده علاوه بر اینکه ما در عرصه‌های مختلف، جهانی و در سطح اول باشیم، کشورهای منطقه و جهان نیز با الگوگیری از ما زمام کشورهای خود را به دست خود اداره کرده و در مقابل استکبار بایستند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر تأکید کرد: باید امام را شناخت و درباره ابعاد شخصیتی وی تفکر و تأمل کرد، چراکه هر مقدار امام خمینی(ره) را بیشتر بشناسیم، دستاوردهای نظام و انقلاب را بهتر شناخته و حفاظت و پاسداری می‌کنیم.

صبحانی‌خواه با اشاره به اینکه یک‌هزار و 500 نفر در قالب یک کاروان که شامل 30 اتوبوس است از شهرستان بوشهر برای شرکت در مراسم سالگرد حضرت امام به تهران اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این کاروان اماکن مذهبی جمکران، حضرت معصومه(س) و شهرضا را نیز زیارت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای اجرای بهتر برنامه‌های فرهنگی در هر اتوبوس یک روحانی حضور دارد، یادآور شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط دانشگاه قم با یکی از علمای قم نیز دیدار خواهیم داشت.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از اعزام 2 دسته زنجیرزنی برای اجرای مراسم عزاداری بوشهری در مراسم سالگرد امام(ره) به تهران خبر داد و گفت: برای برگشت این کاروان نیز برنامه‌های متنوعی داریم که زیارت شهدای گمنام دانشگاه صنعتی نیز یکی از این برنامه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/66009/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول