اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه امسال صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه کنارگذر غربی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از افتتاح پروژه کنارگذر غربی این شهر تا شهریور ماه سال‌جاری خبر داد.

افتتاح پروژه کنارگذر غربی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه کنارگذر غربی شهر کرمانشاه این پروژه را موجب ایجاد ایمنی بیشتر عنوان کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این کنارگذر در کاهش بار ترافیکی شهر موثر است، تصریح کرد: مراحل پایانی طرح مذکور در حال انجام است و تا شهریور ماه سال‌جاری آماده به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول وضعیت پیشرفت اجرای پروژه کنارگذر غربی شهر کرمانشاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: این پروژه با استفاده از فاینانس و از محل اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار لازم برای انجام طرح مذکور در نظر گرفته شده، بیان داشت: پروژه کنارگذر غربی شهر کرمانشاه موجب کاهش تصادفات و تسهیل در تردد شهروندان می‌شود.

رضایی‌بابادی از قطعه 10 و 11 پروژه میاندوآب - کرمانشاه که استان‌های کردستان، آذربایجان‌غربی و کرمانشاه را به هم متصل می‌کند نیز بازدید کرد و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و عمرانی این طرح را نیز مورد بررسی قرار داد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: پیگیری‌های لازم برای تسریع اجرای این پروژه انجام شده و اعتبار مورد نیاز از بخش‌های مختلف از جمله فاینانس تامین می‌شود و روند اجرای پروژه تسریع پیدا می‌کند.

انتهای یام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول