اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نفت:

صنایع پایین دست پتروشیمی را می‌توان به سهولت در قصرشیرین ایجاد کرد

معاون وزیر نفت با اشاره به وجود امنیت مطلوب در مرزهای قصرشیرین، گفت: صنایع پایین دست پتروشیمی را می‌توان به سهولت در قصرشیرین ایجاد کرد.

صنایع پایین دست پتروشیمی را می‌توان به سهولت در قصرشیرین ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، جلسه امکان‌سنجی ظرفیت‌های شهرستان قصرشیرین برای ایجاد صنایع پایین دست پتروشیمی بعد از ظهر امروز با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل اجرایی صنایع پایین دست پتروشیمی ایران و نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی در مرز پرویزخان برگزار شد.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایران در نشست اظهار کرد: امنیت مطلوبی در مرزهای قصرشیرین به‌عنوان یک شهرستان مرزی وجود دارد.

عباس شعری‌مقدم از انجام نیازسنجی صادرات کالا به کشور عراق خبر داد و بیان داشت: مجلس شورای اسلامی مصوبه ایجاد صنایع پایین دستی را تصویب کرده است.

این مسئول به رشادت و فداکاری مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس برای دفاع از اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: این مردم شایسته بهترین خدمت هستند.

وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار یکی از موضوعات مورد توجه و تاکید سرمایه‌گذاران است، بیان داشت: شهرستان قصرشیرین از امنیت خوبی برخوردار است و این موضوع باید به اطلاع سرمایه‌گذاران برسد.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایران تاکید کرد: شرایط برای جذب سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی باید تسهیل و فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: صنایع پایین دست پتروشیمی را می‌توان به سهولت در قصرشیرین ایجاد کرد و بازار عراق هم نیازمند این صنایع است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: امنیت مناسبی در مرزهای استان کرمانشاه وجود دارد و این به برکت خون شهدا است.

به گفته فتح‌الله حسینی، امروز با وجود اقدامات داعش در کشور عراق و فعالیت تروریست‌ها در منطقه، امنیت خوبی در مرزهای کشورمان وجود دارد.

وی ایجاد صنایع پایین دست پتروشیمی را موجب رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی برشمرد و بیان داشت: طرح منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین در مجلس پیگیری شده است.

حسینی تصریح کرد: در صورتی‌که در دولت موضوع تبدیل شدن این شهرستان به منطقه آزاد تصویب شود، مجلس آن‌را خارج از دستور بررسی می‌کند.

انتهای پیام/2700/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول