اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد کرمانشاه مطرح کرد

صدور 524 مجوز تایید ایمنی آسانسور در سال 93

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از صدور تعداد 524 مجوز برای تایید ایمنی آسانسورها در سال 93 از سوی اداره‌ کل استاندارد استان کرمانشاه خبر داد.

صدور 524 مجوز تایید ایمنی آسانسور در سال 93

محمودرضا نیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: بازرسی ادواری از آسانسورهای اماکن دولتی، ساختمان‌های عمومی و مجتمع‌های مسکن مهر انجام می‌شود.

نیازی ادامه داد: این اقدام در راستای وظایف محوله با عنوان طرح طاها از ابتدای سال‌جاری انجام شده و بیش از 90 دستگاه آسانسورهای نصب شده در ساختمان‌های دولتی و اماکن عمومی توسط شرکت‌های بازرسی زیرپوشش مورد آزمایش قرار گرفت.

وی انجام این بازرسی‌ها را از مکان‌هایی نظیر ساختمان استانداری، بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تعداد قابل توجهی از مجتمع‌های مسکن مهر عنوان کرد.

به گفته مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه، مرحله تکمیلی این طرح تا صدور گواهی ایمنی کیفیت آسانسور برای حداقل صد دستگاه ادامه خواهد یافت.

این مسئول از صدور تعداد 524 مجوز برای تایید ایمنی آسانسورها در سال 93 توسط اداره‌کل استاندارد استان کرمانشاه خبر داد و گفت: هر آسانسوری که نصب می‌شود، باید تایید ایمنی و کیفیت را از اداره‌کل استاندارد دریافت کند.

انتهای پیام/2700/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول