اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گیلان خبر داد

تشکیل 5 کانون حزبی کارگزاران سازندگی در گیلان

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گیلان از تشکیل کانون‌های حزبی جوانان، بانوان، فرهنگیان، پزشکان و مهندسان در این استان خبر داد.

تشکیل 5 کانون حزبی کارگزاران سازندگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عبدالکریم بی‌آزار عصر امروز در جمع اعضای حزب کارگزاران سازندگی گیلان در محل مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص) این شهر با تبریک فرا رسیدن سالروز 24 خرداد ماه اظهار کرد: 24 خرداد ماه حاصل همدلی تمام افرادی است که دوست داشتند کشور به توسعه برگردد.

بی‌آزار، آرمان حزب کارگزاران سازندگی را حمایت از دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: با وجود مشکلات با همدلی و هماهنگی باید از تمام برنامه‌های دولت اعم از آنها که موفق می‌شود یا نمی‌شود، حمایت کنیم.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گیلان حمایت کامل از دولت را از وظایف این حزب خواند و بیان کرد: حزب کارگزاران سازندگی از نیروهای بسیار قوی در مدیریت اجرایی و سیاسی برخوردار است و مشکلات و موضوع‌ها را در استان رصد می‌کند.

*اعتراض خصوصی حزب کارگزاران سازندگی گیلان به مسئولان

وی با بیان اینکه حزب کارگزاران سازندگی پیشنهادهای مورد نظر را به مسئولان در گیلان ارائه می‌کند، تصریح کرد: آنجا که نیاز باشد به طور خصوصی نسبت به اقدام‌ها اعتراض می‌کنیم.

بی‌آزار بر حمایت از دولت و مسئولان تاکید کرد و گفت: با همدلی و وحدت باید بتوانیم در انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برنده شویم و این امر با هماهنگی کامل تمام احزاب و گروه‌های سیاسی اطلاح‌طلب تحقق پیدا می‌کند.

رئیس شورای حزب کارگزاران سازندگی گیلان با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی براینکه رای مردم حق‌الناس است، خاطرنشان کرد: حق‌الناس مربوط به انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان است بنابراین مجریان قانون و ناظران رصد می‌شوند تا برنامه‌ریزی‌ها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری انجام شود.

وی از اجرای طرحی برای جوانان در حزب کارگزاران سازندگی گیلان خبر داد و یادآور شد: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نظام به ما اعتماد کرد و اکنون بیش از 30 سال از حکومت اسلامی می‌گذرد و تجربه این سال‌ها پشتوانه خوبی برای جوانان است.

بی‌آزار خواستار در اختیار گذاشتن پست‌های کلیدی به جوانان شد و اظهار کرد: یکی از سیاست‌های حزب کارگزاران سازندگی حمایت از جوانان و جوان‌گرایی است.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گیلان با بیان اینکه برخی مشکلات امنیتی، منکراتی و فساد اقتصادی به دلیل جانیفتادن حزب در جامعه اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: احزاب باید در کشور نهادینه شوند زیرا حزب طبق قانون تشکیل می‌شود و بهتر می‌تواند بر امور نظارت داشته باشد.

وی به بازسازی حزب کارگزاران سازندگی در فاصله بسیار کوتاهی اشاره کرد و افزود: حزب کارگزاران سازندگی گیلان تنها فعالیت انتخاباتی نمی‌کند و تلاش می‌کنیم در تمام عرصه‌ها وارد شویم.

بی‌آزار از تشکیل شورای حزب کارگزاران سازندگی در شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودسر، املش، تالش، رضوانشهر، فومن و صومعه‌سرا خبر داد و بیان کرد: در فاز دوم شورای حزب کارگزاران سازندگی در هشت شهرستان تشکیل می‌شود.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گیلان با بیان اینکه تصمیم داریم تا دورترین نقاط روستایی استان برویم، گفت: تمام فعالیت‌های اجرایی، عملیاتی و فرهنگی استان را رصد می‌کنیم.

وی از تشکیل پنج کانون حزبی در حزب کارگزاران سازندگی گیلان خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تشکیل کانون‌های جوانان، بانوان، فرهنگیان، مهندسان و پزشکان انجام شده است.

انتهای پیام/84001/ج40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول