اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

ماهیت آمریکا همچون گرگ و غیرقابل تغییر است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ماهیت آمریکا را همچون گرگ و غیرقابل تغییر توصیف کرد و گفت: فرمایش امام راحل در مورد شیطان بزرگ بودن آمریکا هر روز بیشتر برای جهانیان مشخص می‌شود.

ماهیت آمریکا همچون گرگ و غیرقابل تغییر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: امام راحل با برهان و ملاک‌های قرآنی می‌گویند آمریکا شیطان بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این فرمایش امام(ره) پس از چند دهه هر روز برای جهانیان بیشتر آشکار می‌شود، گفت: آمریکا کشورهای اسلامی را به آشوب کشیده است.

امام جمعه کرمانشاه ماهیت آمریکا را همچون گرگ توصیف کرد که قابل تغییر نیست و افزود: انقلاب متکی به قرآن است و نظرات امام راحل نظر اسلام است.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه فرهنگ عربستان یک فرهنگ آمریکایی است، بیان داشت: عربستان حتی برای داشتن نیروی نظامی باید از کشورهای دیگر همچون آمریکا افسران نظامی اجاره کند.

این مسئول فرهنگ اسلام را ایستادگی و توانمندی اعلام کرد و ادامه داد: این فرهنگ در دوران دفاع مقدس توسط جوانان ایران اسلامی به جهانیان نشان داده شد و توانستیم با تکیه بر همین اصل، در مقابل تمام دنیای کفر بایستیم.

وی به هوشیاری امام راحل در مقابل توطئه آمریکا برای تزریق فرهنگ بی‌خاصیت بودن به ملت ایران اشاره کرد و متذکر شد: همه شئون کشور باید اسلامی باشد و اسلامی اداره شود.

علما تحقق اسلامی شدن کامل جامعه و بخش‌های مختلف را موجب حصول نتایج بسیار مطلوب دانست و تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اینکه تحریف شخصیت امام، تحریف راه امام و تلاش برای منحرف کردن صراط مستقیم ملت ایران است، اشاره‌ای بدین معنا است که همه باید بیدار باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم شخصیت امام راحل و نظرات ایشان را کسی تحریف کند، عنوان کرد: نظرات امام(ره) مبتنی بر توحید بود و فقط به خداوند متعال متکی بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مکتب فکری و منظومه فکری امام را منطبق با اسلام ذکر کرد و گفت: تحریف‌کنندگان به‌دنبال سست کردن اسلام هستند.

این مسئول با اشاره به 23 خرداد ماه سالروز صدور فرمان امام(ره) مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی در سال 59، ادامه داد: امام راحل به فرهنگ، اخلاق، جامعه و اسلامی شدن تمام شئون جامعه توجه ویژه داشتند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمن بیشترین تمرکز را بر روی فرهنگ جامعه معطوف کرده، گفت: دشمنان به‌دنبال القای فرهنگ غلط به جامعه هستند.

سالروز انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در 24 خرداد از مناسبت‌هایی بود که علما بدان اشاره کرد و بیان داشت: یکی از برکات نظام اسلامی این است که مردم سرنوشت خویش را تعیین می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه 26 خرداد ماه سالروز شهادت شهیدان بخارایی، امانی، صفارهرندی و نیک‌نژاد، خاطرنشان کرد: 27 خرداد سالروز صدور فرمان امام(ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی است که روز جهاد کشاورزی است و این سازمان از مراکز پر خیر و برکت برای ایران اسلامی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اواخر هفته آینده آغاز ماه رمضان است، اعلام کرد: همه دستگاه‌های مربوطه ظواهر این ماه مبارک را حفظ کنند و فضاسازی مناسبی باید در شهر انجام شود.

امام جمعه کرمانشاه روزه‌خواری در جامعه را ممنوع برشمرد و تصریح کرد: تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر در چنین مواردی نباید فراموش شود.

‌انتهای پیام/2700/ش40/ض1002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول