اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ یونسی:

مشکل ازدواج جوانان با رفع تحریم‌ها حل می‌شود!

دستیار ویژه رئیس‌جمهور گفت: جوانان مشکل عدم استطاعت مالی برای ازدواج دارند و دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند و امیدواریم با لغو تحریم‌ها این مشکلات برطرف شود.

مشکل ازدواج جوانان با رفع تحریم‌ها حل می‌شود!

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان راز و جرگلان حجت‌الاسلام علی یونسی روز یکشنبه در جمع مردم بخش مرزی جرگلان اظهارداشت: دشمنان جمهوری اسلامی مردم را باور نداشتند و حضور مردم در عرصه‌ها به‌ویژه در جنگ تحمیلی که همه کشورهای غربی از عراق حمایت می‌کردند، نمود یافت.

وی افزود: هر ایرانی از حقوق برابر برخوردار است و قومیت، مذهب، زبان، دین و دوری از مرکز هیچ نقشی در ایجاد تمایز در بین شهروندان ندارد.

یونسی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای انجام شده از سوی تیم هسته‌ای کشور، اظهار کرد: شدیدترین مخالفت‌ها در به نتیجه نرسیدن مذاکرات از سوی رژیم غاصب رژیم صهیونیستی و عربستان صورت می‌گیرد.

وی گفت: دولت روحانی وظیفه خود می‌داند که خدمت کند، اکنون کشور از بیکاری رنج می‌برد، جوانان مشکل عدم استطاعت مالی برای ازدواج دارند و دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند و امیدوارم با لغو تحریم‌ها این مشکلات برطرف شده و کارهای عمرانی نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و مذاهب گفت: مردم راز و جرگلان با وجود قومیت‌های مختلف با وحدت و رفاقت و مهربانی زندگی می‌کنند و این نعمت بزرگی است و به طور قطع هر نوع سخن و رفتاری که این وحدت را به هم بزند، اعمال شیطانی است.

انتهای پیام/ل/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول