اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج رسانه کرمانشاه خبر داد

افتتاح دفتر بسیج رسانه شهرستان اسلام‌آباد غرب

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از افتتاح دفتر بسیج رسانه شهرستان اسلام‌آباد غرب با حضور مسئولان و اصحاب رسانه خبر داد.

افتتاح دفتر بسیج رسانه شهرستان اسلام‌آباد غرب

حسن موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از افتتاح دفتر بسیج رسانه شهرستان اسلام‌آباد غرب با حضور مسئولان و اصحاب رسانه این شهرستان خبر داد.

موحد با بیان اینکه رسانه یکی از موثرترین ابزار اثرگذاری بر افکار عمومی است، تصریح کرد: دشمنان از این ابزار در جنگ نرم برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

وی ایمان به خدا، وحدت و ولایت فقیه را از عوامل قدرت روزافزون و عزت ملت ایران عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی الگویی برای تمام ملت‌های آزاده جهان است و همه مظلومان عالم به انقلاب اسلامی ایران چشم امید دارند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی در بخش‌های مختلف با وجود تحریم‌ها و مشکلات عدیده با همت جوانان ایران اسلامی و تکیه بر توانمندی داخلی حاصل شده است.

این مسئول حصول این نتایج مهم را موجب عصبانیت دشمنان ذکر کرد و متذکر شد: دشمن شیوه خود را عوض کرده و برای ضربه زدن به ما از هیچ توطئه‌ای فروگذار نیستند.

وی با اشاره به انتخاب شعار امسال با عنوان «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» توسط مقام معظم رهبری، گفت: دولت و ملت باید برای اعتلای ایران اسلامی دست به‌دست هم بدهند.

موحد با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه برای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند، متذکر شد: اصحاب رسانه باید برای پیش‌برد اهداف انقلاب در مسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند.

انتهای پیام/2700/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول