اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس مطرح کرد

محرومیت چهارمحال و بختیاری در توزیع متوازن توسعه

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه این استان با مشکل عدم توسعه متوازن در سطح کشور روبه‌رو است ،گفت: در دولت یازدهم روند توسعه این استان شتاب یافته است.

محرومیت چهارمحال و بختیاری در توزیع متوازن توسعه

سید سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: مذاکرات هسته‌ای با حساسیت در حال پیگیری است و نقطه نظرات مقام معظم رهبری سر لوحه اقدامات تیم مذاکره کننده کشور است.

وی افزود: هم اکنون تمامی کسانی که در خط مقدم مذاکرات قرار دارند در تلاش‌ هستند از منافع نظام دفاع کنند و تحت هیچ شرایطی از  احقاق حقوق و منافع کشور کوتاه نمی‌آیند.

زمانیان با تاکید بر اینکه دستیابی منصفانه مطالبات بین‌المللی خط قرمز ایران در روند مذاکرات است، گفت: ایران بر حقانیت خود در سطح بین‌المللی ایمان دارد و در مقابل زیاده‌خواهی غرب ایستاده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی به یک توافق برد ـ برد می‌رسیم که منویات مقام معظم رهبری و خواسته مردم توسط مسئولان به شکل دقیق پیاده شود.

این مسئول بیان داشت: مقام معظم رهبری به طور ریزبینانه پیگیر تمام مسائل و رخدادهای کشور است تا خدایی نکرده بر اثر لغزش یا خطایی، حقی از کسی ضایع نشود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، اظهار کرد: تیم مذاکره‌کننده بیش از هر کسی بر این موضوع واقفند و توضیح‌دهنده مسائل و روند مذاکرات به مردم و مجلس هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل اساسی چهارمحال و بختیاری عدم توسعه متوازن در سطح کشور است، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری استانی ظرفیت بالای دارد ولی در هیچ دولتی توسعه در این استان عادلانه نبوده است.

زمانیان اظهار کرد: سال‌هاست مطالبات مردم این استان در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغال، معیشت و البته فراهم‌سازی زیر‌ساخت‌های اقتصادی به گونه‌ای نادیده گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این بی‌عدالتی با یک نگاه اجمالی به روند توسعه استان‌های همجوار ما بر همگان محسوس خواهد شد، گفت: انتظار مردم ما از هیئت دولت این است که حداقل سعی شود در دولت تدبیر و امید، تدبیری مدبرانه برای آبادانی بیش از پیش گذشته این استان صورت گیرد و خوشبختانه در این دو سال اقدامات خوبی صورت گرفته و سفرهای اخیر هیئت دولت و وزیران رئیس جمهور دستاوردهای خوبی برای استان داشته است.

انتهای پیام/68006/ی30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول