اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما تاکید کرد

فضاسازی مناسب شهری برای ماه رمضان / تذکر به افراد روزه‌خوار با شیوه مناسب

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه فضای ماه مبارک رمضان باید در سطح شهر احساس شود، گفت: اگر فردی تظاهر به روزه‌خواری کند باید با شیوه مناسب به او تذکر داده شود.

فضاسازی مناسب شهری برای ماه رمضان / تذکر به افراد روزه‌خوار با شیوه مناسب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما صبح امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان باید از هیمنه اسلامی حافظت شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه ممکن است برخی افراد به‌دلایلی روزه نگیرند، افزود: مواردی که فردی تظاهر به روزه‌خواری کند باید با شیوه مناسب به او تذکر داده شود.

وی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را یک امر لازم برای تمام افراد دانست و ادامه داد: جنبه‌های قانونی و اسلامی این امر مهم باید توسط مسئولان مربوطه از طریق رسانه‌ها بیان شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه فضای ماه مبارک رمضان باید در سطح شهر احساس شود، تصریح کرد: فضاسازی محیطی در ذهن مردم اثرگذار است.

این مسئول تلاش برای تعمیق باورهای دینی نسل جوان را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای عبادت و بندگی و تهذیب نفس نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/2700/و10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول