اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت گرفت

هتک حیثیت در نرم‌افزار بی‌تاک

با تلاش مأموران پلیس فتا استان فارس فردی که با استفاده از نرم‌افزار پیام‌رسان بی‌تاک، موجب هتک حیثیت پیرمردی در شیراز شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

هتک حیثیت در نرم‌افزار بی‌تاک

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، رئیس پلیس فتا این استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: فردی مسن با ارائه مرجوعه قضائی به مأموران این پلیس مدعی شد که مدتی است در شبکه اجتماعی بی‌تاک صفحه‌ای ساخته‌شده که شماره تماس وی به همراه مطالب و تصاویر غیراخلاقی و عناوین خلاف‌عفت عمومی در آن درج‌شده است.

سرهنگ سید موسی حسینی ادامه داد: مدعی با عنوان این‌که از شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای پیام‌رسان تلفن همراه هیچ اطلاعی ندارد، خواستار رسیدگی به این پرونده شد.

وی افزود: با تشکیل پرونده، مأموران اقدامات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند و درنهایت موفق به شناسایی متهم شدند.

این مقام انتظامی گفت: با احضار متهم وی منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه‌ای شد اما در ادامه با دیدن مستندات دیجیتال به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام‌گیری عنوان کرد.

حسینی با تأکید بر اینکه شبکه‌های اجتماعی مکانی برای تسویه‌حساب‌های افراد نیست، افزود: با کاربرانی که قصد سوءاستفاده از فضای مجازی را دارند، برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/2448/ل/گ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول