اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد کرمانشاه مطرح کرد

نمونه‌برداری از 10 فرآورده خوراکی پرمصرف طی ماه رمضان در کرمانشاه

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: 10 فرآورده شامل انواع خرما، لبنیات، روغن، زعفران و شکر در ماه مبارک رمضان به‌صورت تصادفی نمونه‌برداری و آزمون می‌شوند.

نمونه‌برداری از 10 فرآورده خوراکی پرمصرف طی ماه رمضان در کرمانشاه

محمودرضا نیازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: اداره‌کل استاندارد استان کرمانشاه طرح نظارت بر اقلام پرمصرف در ماه مبارک رمضان را پنج روز قبل از شروع ماه مبارک در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه ادامه داد: در این طرح که از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به همه ادارات تابعه محول شده، برخی از پرمصرف‌ترین اقلام در ماه مبارک رمضان به‌صورت ویژه تا پایان این ماه مبارک کنترل می‌شوند.

به گفته وی، 10 فرآورده شامل انواع خرما، لبنیات، روغن، زعفران و شکر در واحدهای تولیدی، توزیعی و تمرکز بازرسی و به‌صورت تصادفی نمونه‌برداری و آزمون می‌شوند.

نیازی با بیان اینکه مصرف مواد لبنی در ماه رمضان افزایش پیدا می‌کند، گفت: مصرف لبنیات کارخانه‌ای و دارای نشان استاندارد باید مورد توجه قرار بگیرد و مصرف لبنیات باز و فله‌ای خطرناک است.

این مسئول به تولیدکنندگان غیرمجاز زولبیا و بامیه هشدار داد و خواستار استفاده از روغن‌های دارای نشان استاندارد برای تولید زولبیا و بامیه شد.

انتهای پیام/2700/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول