اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تابارس: صادقانه بگویم، آرژانتین باید ۵ بر صفر پیروز می‌شد

سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه گفت: اگر صادق باشم باید اعتراف کنم که آرژانتین می توانست به ما ۵ گل بزند.

تابارس: صادقانه بگویم، آرژانتین باید ۵ بر صفر پیروز می‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس، اسکار تابارس سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه پس از شکست تیمش برابر آرژانتین تصریح کرد: از مردانم راضی نیستم هر چند می‌دانم که خیلی تلاش کردند و هرگز آنها را به کم کاری متهم نمی‌کنم. در این بازی از لحاظ تاکتیکی مشکلی نداشتیم اما بازیکنانم اشتباهات فردی زیادی داشتند و در تقابل تکینیکی مشکل داشتیم و آرژانتین از ما قویتر بود.

وی ادامه داد: صادقانه بگویم، آرژانتین باید 5 بر صفر پیروز می‌شد و ما خوش شانس بودیم، توان شکست دادن آرژانتین را نداشتیم اما از چند بازیکن کلیدی خود خواسته بودم برای مهار مسی توان تلاش خود را صرف کنند و همین موضوع باعث شده بود عملا خط میانی ما فلج شود، جلوی مسی ایستادیم اما بازیکنان دیگر درخشیدند، این مشکل را پیش بینی کرده بودم اما کار دیگری از دستمان بر نمی‌آمد.

در جریان بازی‌های مرحله گروهی کوپاآمریکا تیم ملی فوتبال آرژانتین موفق شد با تک گل دقیقه 56 آخرو برابر اروگوئه به پیروزی برسد. اکنون آرژانتین و پاراگوئه با چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در صدر جدول گروهB قرار دارند و اروگوئه‌ هم با سه امتیاز، سوم است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول