اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف کرمانشاه خبر داد

اجرای طرح ضیافت الهی در 17 بقعه کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح ضیافت الهی در 17 بقعه استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای طرح ضیافت الهی در 17 بقعه کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید محمدباقر حسینی‌اراکی ظهر امروز در دیدار مبلغان اعزامی از قم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: 100 نفر از مبلغان با حکم از دفتر اعزام به‌طور کلی اعزام شده‌اند.

حسینی‌اراکی از اعزام 130 نفر در قالب گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: در مجموع 230 نفر در قالب برنامه‌های ماه مبارک رمضان اعزام می‌شوند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، فعالیت‌های در نظر گرفته شده شامل دو بخش ماه مبارک رمضان و اوقات فراغت با عنوان طرح نشاط معنوی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه طرح ضیافت الهی در 17 بقعه استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، افزود: 24 نفر از مبلغان و روحانیان در بقاع متبرکه استان مستقر می‌شوند.

وی بیان احکام وقف، ضرر و زیان روزه‌خواری توسط مبلغان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مبلغان باید حول محور وحدت به طرح مباحث دینی و اخلاقی بپردازند.

حسینی‌اراکی با اشاره به اینکه روحانیان تلاوت یک جزء از قرآن کریم در بقاع متبرکه در هر روز از ماه مبارک رمضان را مورد توجه قرار بدهند، متذکر شد: در هر روستا روزانه یک سوره از قرآن کریم تلاوت شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: اقامه نماز در سه وقت صبح، ظهر و مغرب توسط مبلغان اعزامی به مناطق مختلف استان انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه رعایت اخلاقیات در پاسخ به مردم یک موضوع مهم است، خاطرنشان کرد: مردم به طلبه‌ها و روحانیت نگاه ویژه‌ای دارند.

وی خواستار جمع‌بندی مشکلات و خواسته‌های مردم توسط روحانیان اعزامی شد و گفت: این مباحث بعدا به ما برای جمع‌بندی و اقدامات کارشناسی ارائه شود.

انتهای پیام/2700/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول