اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار «گزاره برگ ملی هسته‌ای»

اصحاب رسانه کرمانشاه خواستار رعایت 6 اصل در مذاکرات هسته‌ای شدند

اصحاب رسانه کرمانشاه طی درخواستی با عنوان "گزاره برگ ملی هسته‌ای" اعلام داشتند برای حفظ عزت ایران در مذاکرات نباید سیاست توافق به هر قیمتی دنبال شود.

اصحاب رسانه کرمانشاه خواستار رعایت 6 اصل در مذاکرات هسته‌ای شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اصحاب رسانه کرمانشاه طی درخواستی با عنوان "گزاره برگ ملی هسته‌ای" اعلام داشتند که برای حفظ عزت ایران در مذاکرات نباید سیاست توافق به هر قیمتی دنبال شود.

در این گزاره برگ تاکید شده ما ملت ایران با تاسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی شرط هر گونه توافق هسته‌ای را رعایت اصول زیر می‌دانیم.

در اصل یک آمده تمام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یک‌جا و هم‌زمان با امضای توافق‌نامه کاملا لغو (نه تعلیق) شود و اصل دوم بر اینکه دستاوردهای هسته‌ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود، مورد تاکید قرار گرفته است.

اصل سوم حاکی از این است که هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت‌های علمی و فنی در امور هسته‌ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد و در اصل چهارم تاکید شده هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین‌المللی اعمال نشود.

اصل پنجم هیچ‌گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی را قابل پذیرش ندانسته و در اصل ششم بیان شده توافق هسته‌ای باید بازگشت‌پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

اصحاب رسانه کرمانشاه هم‌صدا با ملت ایران در این گزاره برگ ملی هسته‌ای تاکید کرده‌اند که ما اعلام می‌داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافق‌نامه هسته‌ای رعایت شود، وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری، غیرقانونی و نامشروع است و هیچ‌کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول شش‌گانه فوق را ندارد.

گفتنی است، "گزاره برگ ملی هسته‌ای" به امضای جمع کثیری از اصحاب رسانه استان کرمانشاه رسیده است.

انتهای پیام/2700/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول