اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  انرژی اتمی

پایان نشست سه جانبه معاونان ظریف، کری و موگرینی در وین/ادامه رایزنی‌ها بین عراقچی، روانچی و اشمیت

نشست سه جانبه معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از حدود 3 ساعت در وین پایان یافت و قرار است ادامه رایزنی‌ها به صورت دوجانبه بین معاونان ظریف و موگرینی برگزار شود.

پایان نشست سه جانبه معاونان ظریف، کری و موگرینی در وین/ادامه رایزنی‌ها بین عراقچی، روانچی و اشمیت

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نشست سه جانبه سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران، وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا و هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از حدود 3 ساعت در وین پایان یافت.

نشست‌های امروز ابتدا با نشست دوجانبه معاونان ظریف و موگرینی آغاز شد و یک ساعت بعد وندی شرمن به این مذاکرات پیوست که دقایقی قبل پایان یافت.

قرار است نشست دوجانبه معاونان وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دوباره از سر گرفته شود.

در ادامه رایزنی‌های هسته‌ای در راستای حصول توافق جامع فردا (دوشنبه) محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در لوکزامبورگ با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه 3 کشور اروپایی عضو 1+5 (آلمان، فرانسه و انگلیس) دیدار و گفت‌وگو می‌کند و معاونان ظریف نیز به لوکزامبورگ خواهند رفت ولی نشست‌ کارشناسی در وین در جریان است.

دهم تیر ماه پایان ضرب الاجل تمدید هفت ماهه توافقنامه ژنو است.

تاکنون هفت دور مذاکره در راستای نگارش پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) برگزار شده و هشتمین دور آن نیز از روز چهارشنبه 27 خرداد ماه در وین در جریان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول