اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماهشهر در مجلس:

طرح «الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای» مورد تایید همه نمایندگان است

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح «الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای» مورد تایید و حمایت همه نمایندگان مجلس است.

طرح «الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای» مورد تایید همه نمایندگان است

حبیب آقاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر با اشاره به طرح «الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای»، اظهار کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان باید در چارچوب خطوط قرمز حرکت کند.

وی بر اهمیت این طرح تأکید کرد و افزود: از هر اقدامی که در راستای تقویت مواضع جمهوری اسلامی ایران در راستای پاسداری از حقوق هسته‌ای باشد با تمام توان حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در خانه ملت، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم امروز موضوع هسته‌ای یکی از مسائل مهم و کلانی است که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید بر روی آن تاکید کرد و یک ذره هم کوتاه نیامد.

آقاجری به تدوین گزاره‌برگ ملی و امضای آن توسط اقشار مختلف نیز اشاره کرد و متذکر شد: خانواده‌های شهدا و همه مردم ایران خواستار احقاق حقوق هسته‌ای آن هم با کمال عزت و افتخار هستند بنابراین من نیز مثل سایر مردم گزاره‌برگ ملی را امضا خواهم کرد.

*دولت تمام مشکلات را به تحریم‌ها گره نزند

وی در ادامه با انتقاد از ارتباط دادن تمام مشکلات به تحریم‌ها اظهار کرد: رئیس جمهور آب خوردن مردم را هم به پیروزی در مذاکرات مرتبط می‌کند در حالی که حتی یک آدم ساده اگر الفبای سیاست را بداند در این شرایطی که تیم مذاکره کننده ما با دشمن در حال مذاکره است، این گونه اظهارنظر نمی‌کند.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شکل موضع‌گیری‌ها و اظهارات نتیجه‌اش فشار دشمن برای گرفتن امتیاز بیشتر است، چرا که دشمن اینگونه تلقی می‌کند که جمهوری اسلامی ایران در شرایط بحرانی به سر می‌برد و نیاز شدید به موفقیت در مذاکرات دارد.

آقاجری در پایان با رد هرگونه بازرسی از تأسیسات هسته‌ای و نظامی و بازجویی از دانشمندان کشورمان یادآور شد: متأسفانه در ژنو و لوزان چارچوب‌های مدنظر حاکمیت در مذاکرات هسته‌ای رعایت نشده چرا که مقام معظم رهبری وارد شدند و فرمودند که من اجازه نمی‌دهم دانشمندان ما را بازجویی کنند و مراکز نظامی بازرسی شوند.

انتهای پیام/72029/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول