اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شوراهای حل اختلاف استان بوشهر:

90 درصد مراجعات به شوراهای حل اختلاف بوشهر منجر به سازش می‌شود

رئیس شوراهای حل اختلاف استان بوشهر گفت: 90 درصد مراجعات به شوراهای حل اختلاف بوشهر بدون اینکه منجر به تشکیل پرونده شود منجر به سازش می‌شود.

90 درصد مراجعات به شوراهای حل اختلاف بوشهر منجر به سازش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شهرام برامکی ظهر امروز در جمع اعضای شوراهای اختلاف استان بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته 47 هزار و 824 فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف استان بوشهر رسید که در پایان سال 48 هزار و 603 فقره پرونده مختومه شد که بخشی از آن مربوط به سال قبل بود.

وی افزود: همچنین در این مدت 17 هزار و 20 پرونده شوراهای حل اختلاف استان بوشهر منجر به مصالحه و سازش شد و استان بوشهر در این زمینه رتبه اول کشور رادار است. امسال در تمام پرونده‌های و بحث‌های صورت گرفته، تأکید ما بر این است که طرفین به سازش برسند و سعی کردیم پرونده‌های مهم در دادگستری را هم رسیدگی کنیم.

برامکی اظهار داشت: شعبه‌های تخصصی صلح و سازش در استان راه‌اندازی کردیم و در این مسیر از ظرفیت رسانه‌ها نیز بهره خواهیم برد هرچند تاکنون کمک‌های خوبی هم به ما کرده‌اند. 90 درصد مراجعات به شوراهای حل اختلاف بوشهر بدون اینکه منجر به تشکیل پرونده شود منجر به سازش می‌شود.

رییس شوراهای اختلاف استان بوشهر بیان داشت: 86 شورای حل اختلاف در استان بوشهر در 30 حوزه تخصصی برای رسیدگی به پرونده‌های مختلف قضایی فعالیت دارند.

انتهای پیام/2255/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول