اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال پیگیری‌های فارس اعلام شد

پروژه آبرسانی عنبران تنها 30 درصد پیشرفت دارد

پیگیری خبرگزاری فارس نسبت به وعده‌ای که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مبنی بر تکمیل پروژه آبرسانی به عنبران در خردادماه داده بود، مسئولان را به واکنش واداشت.

پروژه آبرسانی عنبران تنها 30 درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست فرمانداری نمین عصر امروز در نشست با مسئولان آب و فاضلاب شهری و روستایی در حالی که به شدت از به ثمر ننشستن این پروژه گلایه‌مند بود، اظهار کرد: قرار بود مسئولان آب و فاضلاب شهری و روستایی پروژه آبرسانی نمین به عنبران را تا سوم خردادماه تکمیل کنند که این اتفاق تاکنون نیفتاده و در این زمینه مسئولان باید پاسخگو باشند.

بخشعلی لطیفی تصریح کرد: در حالی که قرار بود این پروژه با سرعت بیشتری اجرایی شده و به نقطه تکمیل و بهره‌برداری برسد، هنوز بلاتکلیف است و تلاش همه‌جانبه باید بر این باشد تا وعده داده شده به مردم تحقق پیدا کند.

وی گفت: بحران بی‌آبی در روستاهای بخش عنبران ایجاب می‌کند تا هر چه سریع‌تر مجتمع آبرسانی وحدت این شهرستان تکمیل شده و امکان بهره‌برداری از آن فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز علت تأخیر و تعلل در اجرای این پروژه را تأمین نشدن اعتبارات اعلام کرد و افزود: تاکنون 6.5 کیلومتر از عملیات اجرایی این پروژه به انجام رسیده که 30 درصد پروژه را شامل می‌شود.

هدایت وثیق بیان کرد: برای اجرای این پروژه 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز بوده که تاکنون بخش عظیمی از آن تحقق پیدا نکرده و روند اجرای پروژه با تأخیر و تعلل روبه‌رو شده است.

خبرگزاری فارس هفته گذشته از بی‌نتیجه ماندن وعده معاون رئیس جمهور در تکمیل پروژه آبرسانی عنبران و روستاهای همجوار خبر داده و از مسئولان خواسته بود تا در این زمینه تدبیری بیندیشند تا پروژه‌ها به سرانجام برسد.

انتهای پیام/62001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول