اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون کارفرمایان آذربایجان‌شرقی:

کارفرمایان نیازمند حمایت مالیاتی هستند

رئیس کانون کارفرمایان آذربایجان‌شرقی گفت: دریافت مالیات از کارفرمایان قبل از وصول مطالبات دولتی فشار زیادی به آنان وارد می‌کند و کارفرمایان نیازمند حمایت مالیاتی هستند.

کارفرمایان نیازمند حمایت مالیاتی هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جمشید برزگر ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به مشکلات فراروی کارفرمایان در زمینه پرداخت مالیات اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی کارفرمایان و دریافت مطالبات از دولت ضروری است تا اداره کل امور مالیاتی تعامل بیشتری در زمینه دریافت مطالبات داشته باشد.

وی افزود: کسانی که فرار مالیاتی دارند شناسایی شوند اما با تولیدکنندگانی که فعال بوده و همکاری دارند تعامل مناسبی در زمان‌دهی پرداخت مالیات‌ها صورت گیرد.

عضو اتاق بازرگانی تبریز یادآور شد: زمانی که تولیدات داخلی کفاف نیازهای داخل را می‌دهد و رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور نیز بر این امر تاکید دارند استفاده از محصولات خارجی توجیهی ندارد و خواستار همراهی دستگاه‌های مختلف در این زمینه هستیم.

رئیس کانون کارفرمایان آذربایجان شرقی افزود: کمیته‌ای برای پیگیری مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تشکیل شود تا مصوبات این شورا در حالت اجرا نیز بررسی شود.

انتهای پیام/60002/ک10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول