اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی کردستان عنوان کرد

افزایش سرمایه بانک کشاورزی لازمه خرید تضمینی گندم از کشاورزان

مدیر ستادی بانک کشاورزی کردستان گفت: پرداخت وجه خرید تضمینی گندم از کشاورزان مستلزم افزایش سرمایه این بانک است.

افزایش سرمایه بانک کشاورزی لازمه خرید تضمینی گندم از کشاورزان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسعد فهیمی عصر امروز در دیدار معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با مسئولان بخش کشاورزی کردستان، اظهار کرد: باید سرمایه موجود در بانک کشاورزی به 80 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

وی ضمن درخواست افزایش میزان سرمایه بانک کشاورزی برای پرداخت به موقع پول گندم خریداری شده، تصریح کرد: سال گذشته 430 میلیارد تومان غرامت به کشاورزان کردستانی از طریق این بانک پرداخت شده است.

مدیر ستادی بانک کشاورزی کردستان با اشاره به کسب رتبه نخست کردستان در زمینه بیمه محصول گندم، اضافه کرد: متاسفانه سنگ بنای این بیمه بد بنا شده و این امر موجب عدم رضایت کشاورزان شده است.

فهیمی با تاکید بر اینکه باید خسارت واقعی به کشاورزان آسیب‌دیده پرداخت شود، ادامه داد: تا روز گذشته 270 میلیارد تومان بابت خرید گندم تضمینی به کشاورزان توسط این بانک پرداخت شده است.

وی ضمن درخواست افزایش سرمایه بانک کشاورزی برای تسویه خرید گندم تضمینی به کشاورزان، اضافه کرد: امیدواریم با تامین به موقع این سرمایه، وجه خرید تضمینی گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت شود.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان تعاون روستایی کردستان گفت: تا روز گذشته، 55 هزار و 475 تن گندم از کشاورزان کردستانی توسط شبکه‌های تعاون روستایی خریداری شده است.

حبیب‌الله شهسواری تصریح کرد: با توجه به اینکه گندم امسال به دلیل سرمازدگی و خشکسالی دچار ضرر و زیان شد اما خوشبختانه تا کنون گندم خوبی از کشاورزان خریداری شده است.

وی ضمن آمادگی شبکه‌های تعاون روستایی در زمینه خرید گندم از کشاورزان کردستان، بیان کرد: امیدواریم در سال جاری با مشکلات در زمینه خرید گندم و پرداخت پول بابت خرید گندم به کشاورزان روبه رو نباشیم.

انتهای پیام/79020/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول