اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

توافق هسته‌ای فقط 20 درصد اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار می‌دهد

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با اعلام اینکه توافق هسته‌ای با 1+5 تنها 20 درصد از اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در صورت زیاده‌خواهی طرف مقابل، با شجاعت میز مذاکره را ترک کند.

توافق هسته‌ای فقط 20 درصد اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، احمدعلی مقیمی در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس بهشهر، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، اظهار کرد: امسال در شرایطی مراسم روز قدس را برگزار می‌کنیم که امت اسلامی و منطقه خاورمیانه زیر فشارهای سختی قرار دارد، اما در این شرایط ملت ما با حضور گسترده حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین به تصویر کشید.

وی ادعای مدافع حقوق بشر بودن سازمان‌های غربی را پوچ و بی‌اساس خواند و افزود: ظلمی بالاتر از این وجود ندارد که همین سازمان‌های به‌ اصطلاح حقوق بشری برای حمایت از حیوانات قانون وضع می‌کنند، اما جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع فلسطین را نمی‌بینند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس بیان کرد: امام خمینی (ره) سرزمین فلسطین را متعلق به همه مسلمانان دانستند و نخستین اثر پیام تاریخی ایشان مبنی بر اعلام روز قدس این بود که نور امید در دل مردم فلسطین و مبارزان فلسطینی روشن شد.

مقیمی ادامه داد: در شرایط کنونی راهی جز مبارزه مسلحانه با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل وجود ندارد و این رژیم جعلی به‌عنوان پایگاه اصلی آمریکا در منطقه برای همه شناخته شده است.

وی خیانت کشورهای عربی منطقه به سرکردگی آل‌سعود را یکی دلایل جنایت‌های اسرائیل و داعش عنوان کرد و ادامه داد: با وجود تلاش‌های مبارزان فلسطینی و حزب‌الله در راه مبارزه با اشغالگران قدس شریف، اما می‌بینیم که حکام سرسپرده آمریکا با کمک‌های مالی خود به رژیم صهیونیستی و داعش موجب ناکام ماندن مبارزه جهادگران می‌شوند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس اقدامات خیانت‌بار سران آل‌سعود را سبب امن شدن اسرائیل دانست و اضافه کرد: باوجود همه این جنایت‌ها روز قدس ابعاد جهانی پیدا کرده است و خودباوری نیروهای مبارز فلسطینی که حاصل اندیشه امام خمینی (ره) و رهنمودهای امام خامنه‌ای است باعث شد تا ارتش پنجم دنیا در مقابل گروه کوچک حزب‌الله ناتوان و مغلوب ظاهر شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: ما به‌دنبال مذاکره‌ای هستیم که عزت ملت ایران را حفظ کند، خطوط قرمزی که توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شده است، رعایت شود و حمایت مجلس از تیم مذاکره‎کننده هسته‌ای نیز مطالبه همه نمایندگان است.

مقیمی بالاترین کمک توافق هسته‌ای به اقتصاد ایران را 20 درصد اعلام کرد و گفت: از مسئولان می‌خواهم تا همه چیز را به مذاکرات گره نزنند و از تیم مذاکره‎کننده هسته‌ای تقاضا دارم هرجا که دیدند طرف مذاکره‎کننده غربی زیاده‌خواهی می‌کند و زور و تهدید وجود دارد، با شجاعت میز مذاکره را ترک کرده و صحنه را به‎دست بسیجیان بسپارند.

* مذاکره‎کنندگان غربی به‎دنبال تأمین امنیت اسرائیل هستند

امام جمعه شهرستان بهشهر نیز ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس، از مردمی که با وجود هوای بسیار گرم در صحنه حاضر شدند و به ندای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در حمایت از قدس شریف لبیک گفتند تشکر کرد و گفت: استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا گفتن را مدیون حدیثی از امام علی (ع) هستیم که فرمودند: «کونوا لظالمِ خصماً و للمظلوم عَونا» دشمن ستمگر و یاور ستم‌دیده باشید.

حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری بیان کرد: ناسازگاری با ظلم و ظالم از شیوه‌های تربیتی دین اسلام است و ائمه هدی به ما چنین آموخته‌اند که با یاری کردن مظلومان، در مقابل ستمگران بایستیم، لذا یکپارچه در مقابل استکبار و عوامل مزدور آن فریاد مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌زنیم.

امام جمعه بهشهر علت به درازا کشیده شدن مذاکرات هسته‌ای از سوی مقامات غربی را امنیت اسرائیل دانست و گفت: مهم‎ترین بحث مذاکره‎کنندگان غربی این است که امنیت اسرائیل به خطر نیفتد و درصدد این هستند تا ایران را تسلیم کرده و یا نظام سیاسی آن را سرنگون کنند.

جباری در پایان سخنان خود بار دیگر با اشاره به وجود گرمای فراوان، شعارهای مردم روزه‌دار در حمایت از امام خامنه‌ای را اوج بصیرت مردم انقلابی بهشهر عنوان کرد و گفت: آنها که تسلیم خدا هستند زیبایی‌ها را خلق می‌کنند و بالاترین هنر مردان خدا شهادت است که شما در شعارهای‌ خود، فریاد شهادت‌طلبی و فدا شدن در راه ولایت را سر دادید.

انتهای پیام/86001/ل40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول