اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بهبود ارتقاء سلامت اجتماعی

نخستین سایت تاب‌آوری روانشناختی کشور در کرمانشاه رونمایی شد

نخستین سایت تاب‌آوری روانشناختی کشور با هدف بهبود ارتقاء سلامت اجتماعی در کرمانشاه رونمایی شد.

نخستین سایت تاب‌آوری روانشناختی کشور در کرمانشاه رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از فرمانداری کرمانشاه، نخستین سایت تاب‌آوری روانشناختی کشور توسط فرماندار کرمانشاه رونمایی شد و این پایگاه اینترنتی رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

فرماندار کرمانشاه در این مراسم که با حضور تنی چند از اساتید دانشگاه، فعالان عرصه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و کارشناسان حوزه مختلف سلامت روان حضور داشتند، اظهار کرد: تاب‌آوری از آن دسته مفاهیمی است که متضمن سلامت روانی و پویایی و امید در جامع است.

فضل‌الله رنجبر گفت: فرمانداری کرمانشاه در راستای جلب روزافزون مشارکت‌ها و فعالیت‌های مردمی در حوزه سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عزم جزم دارد.

مدیر و مؤسس این سایت با اشاره به چگونگی فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی نخستین وب‌سایت تاب‌آوری کشور، هدف از تشکیل این سایت را کمک به بهبود ارتقاء سلامت اجتماعی عنوان کرد.

محمدرضا مقدسی افزود: اجتماعی کردن بحث تاب‌آوری و شناخت تنویر بیشتر افکار عمومی با مسائل روانشناختی است که در آینده مردم کرمانشاه بیشتر با تاب‌آوری و اخبار و گزارش‌ها و عملکرد آن آشنا خواهند شد و این سایت به آدرس resiliency.ir در دسترس علاقمندان است.

انتهای پیام/2700/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول