اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس خبر داد

تزریق اعتبار تکمیل راه‌ها به دنبال سفر وزیر راه و شهرسازی به خلخال

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از تزریق اعتبار مورد نیاز برای تکمیل‌ راه‌ها و محورهای مواصلاتی جنوب استان اردبیل به دنبال سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

تزریق اعتبار تکمیل راه‌ها به دنبال سفر وزیر راه و شهرسازی به خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات توسعه خلخال با اشاره به اینکه اقدامات مهمی در توسعه شهرستان‌های خلخال و کوثر انجام شده است، اظهار کرد: امسال اقدامات مهمی در توسعه زیرساخت‌‌های دو شهرستان خلخال و کوثر انجام می‌شود.

وی با اشاره به تأمین اعتبارات لازم برای توسعه، بهسازی، آسفالت‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌های لازم تصریح کرد: با دعوتی که از وزیر راه و شهرسازی به خلخال و کوثر داشتیم و قول مساعدی که در توسعه زیرساخت‌های این شهرستان‌ها دریافت کردیم، خوشبختانه پس از این سفر و با انجام پیگیری‌های لازم دستور تخصیص اعتبار محور خلخال ـ فیروز، دستور تخصیص 20 میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی محور خلخال ـ اسالم، خلخال ـ هشتجین و تأمین اعتبار لازم برای روشنایی کامل محور خلخال ـ اسالم در حوزه شهرستان خلخال دریافت شد که با تسریع در روند اجرای پروژه‌های یاد شده شاهد راه‌های ارتباطی مناسبی در شهرستان خلخال می‌شویم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی شایعه‌پراکنی‌ها گفت: خلخال و کوثر برای توسعه نیاز به همگرایی دارد و کارشکنی‌ها، جوسازی‌ها و سیاه‌نمایی‌ها جز ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم ثمری ندارد.

جعفری‌بنه خلخال در ادامه سخنان خود افزود: دامن زدن به مقوله شهری و روستایی اصلاً برازنده شهروند نظام اسلامی نیست و باید در کنار هم به توسعه منطقه و حل مشکل مردم اهتمام کنیم.

وی بیان کرد: خلخال و کوثر از مناطق محروم و کم‌برخوردار استان هستند و برخورداری از نعمت راه آسفالته و امن حق آنهاست و در همین راستا قسمتی از محور خلخال ـ کوثر و نیز هشتجین ـ خلخال امسال مرمت و آسفالت‌ریزی می‌شود و قسمتی از ورودی گیوی تا میدان سلام و نیز خروجی شهر خلخال به طرف گیلان تا پلیس راه جزء اولویت‌های کاری امسال محسوب می‌شود.

جعفری‌بنه خلخال اضافه کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی و جذب اعتبارات لازم شاهد ارتقاء میزان برخورداری از راه‌های مناسب هستیم و رشدی که در دو سال گذشته داشتیم با احتساب کارهایی که در آستانه بهره‌برداری قرار دارد با گذشته‌ها قابل مقایسه نیست.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: میزان برخورداری از راه روستایی آسفالته زیر 25 درصدی منطقه در حالی به بیش از 40 درصد ارتقا یافته که کارهای خوبی هم امسال شکل می‌گیرد و این‌ها خود گویای واقعیت‌هایی است و مردم هوشیار و آگاه دو شهرستان حتی در محروم‌ترین روستاها واقعیت‌ها و عملکردها را می‌بینند و قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/62001/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول