اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد عسلویه خبر داد

جذب 150 حامی جدید برای ایتام عسلویه

رئیس کمیته امداد عسلویه از جذب 150 حامی جدید برای ایتام عسلویه خبر داد.

جذب 150 حامی جدید برای ایتام عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسن اختری‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان عسلویه اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد تاثیرگذار و مهم در خدمات‌رسانی به افراد ضعیف و کمتر برخوردار است و از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

وی افزود: در سال جاری بیشترین توان خود را برای کیفیت بخشیدن به خدمات و رضایتمندی جامعه هدف به کار برده‌ایم و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به نتایج مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته امداد عسلویه خاطرنشان کرد: حامی‌یابی از مهم‌ترین برنامه‌های امداد است و برای ایتام و خانوارهای بی‌سرپرست و بدسرپرست عسلویه حامی مناسب پیدا می‌کنیم تا سرپرستی این عزیزان را بر عهده بگیرند.

اختری‌زاده تصریح کرد: در تمام ایام سال نسبت به امر مهم حامی‌یابی اهتمام می‌ورزیم و در ماه مبارک رمضان بیشترین تعداد حامی را جذب کرده‌ایم.

وی از جذب 150 حامی جدید برای ایتام عسلویه خبر داد و کفت: در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر 150 نفر از خیرین و کارکنان شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی این شهرستان به عنوان حامی جدید برای ایتام نیازمند نام‌نویسی کردند و حمایت بیش از 200 یتیم نیازمند را بر عهده گرفتند.

اختری‌زاده اضافه کرد: از همه توانمندی موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به افراد زیروشش و مددجویان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول